Gaat dit wel goed??

Discussie in 'Miskraam' gestart door In AFwachting, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hallo dames,

Ik weet niet of ik dit wel op de goede plek (had het ook al bij zwanger zijn gepost) vraag maar ik weet het even niet meer .
    Vanmorgen had ik een beetje roze verlies.
    Nu heb ik vannacht sex gehad met mijn vriend dus het kan zijn dat er een adertje gesprongen is.
    Maar toen ik dat zag heb ik gelijk een k2v5 test gedaan en toen had ik nog maar een heel licht streepje terwijl hij vorige week echt knal was.

Heeft 1 van jullie dit wel eens gehad of komt dit jullie bekend voor??
    Ben zo bang dat het niet goed gaat en ik kan natuurlijk morgen pas de dokter bellen.

Liefs In AFwachting

2. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Hallo in afwachting, ik herken je bezorgheid. Ik had zElf eerst een positieve toen n negatoeve en toen weer n po si tieve. Vrijdag ben k helderrood gaan verliezen zonder kramp en stolsels. Het is niet fyn om af te moeten wachten en byde helft van wat ik hier lees gaat het goed. En roze kan meestal geen kwaad heb ik befrepen. Heel veel sterkte ankomende week.
    Liefs xx

3. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Bedankt voor je reactie mommy1989,

Over het roze verlies maak ik me niet heel veel zorgen.
    Maar dat mijn test ineens zo vaag is terwijl ik vorige week zondag zo'n knaltest had, daar maak ik me wel zorgen over.
    Dan zou je toch zeggen dat mijn HCG is gezakt en dat is niet goed :(.

Ik ga morgen de dokter bellen om te kijken of hij misschien bloed kan prikken ofzo...

4. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Ik hoop van harte dat ze je willen prikken, mijn ha doet het jmmr genoeg niet. Ik heb zoiets van mocht je hcg stijgen weet je iig iets meer dan nu. Xx

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik hoop dat het goed zit meid. Wie weet was je urine niet geconcentreerd genoeg. Ik heb het vorige ronde ook gehad, opeens een lichte test. Helaas was dit bij mij ook het teken dat het hcg gezakt was. Morgen ff je huisarts of gyn bellen om te vragen voor bloedcontrole. Ik duim voor je dat het goed zit!

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Bedankt voor alle reacties. Heel lief dat jullie zo meedenken :).

Ik heb geen krampen o.i.d. en ik verlies alleen een beetje roze/bruin bij het afvegen na het plassen. Kan niet veel meer doen dan afwachten en duimen dat alles goed is met de kleine schat. Ik ga morgenvroeg de huisarts bellen, kijken wat hij zegt. Misschien een bloedtest om naar mijn HGCwaarde te kijken. Als ik meer nieuws heb dan laat ik het zeker even weten hier.

Deel Deze Pagina