Hoi meiden, Ik bad last van wat symptomen, maar ik wilde afwachten of ik ongesteld werd voor ik zou testen. 1 dag voor ik ongesteld moest worden werd ik het heftiger dan anders, veel helderrood bloed, gepaard met vreselijke buikpijnen! Dit stopte in de middag op de tweede dag net zo snel als het gekomen was. 4 dagen niets en opeens wat roze verlies smiddags, een uurtje en héél weinig. Evenals druk op de onderbuik en veel duizelingen als ik opsta van een stoel o.i.d. Nu al een bijna een week (vrijdag een volle week) constant heel veel slijmverlies... Ik moet echt een inlegkruisje dragen vanwege al het slijmverlies, dat heb ik nog nooit zo hevig gehad Ik snap er niets van en weet niet zo goed wat ik ervan denken moet. Iemand soortgelijke ervaringen? Suggesties wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik hoor het graag! Liefs, Bloezem.
Hai Babyfotograaf, Bedankt voor je antwoord! Helaas heeft niemand er echt ervaring mee denk ik, gezien de vele reacties Ik denk dat ik maar even moet testen ofzo :s Ben benieuwd!