Hallo dames. Ik heb op 20 sep miskraam gehad met 4 mwkn en 3 dagen. Erg pril dus. Nou willen we graag weer zwanger worden. Dag na miskraam heb ik inwendige echo gehad en ik was schoon. Ook bloeden heb ik alleen op de dag van miskraaam gehad en verder alleen een beetje bruin verlies tot dag 5. Zaterdag een xwangerschaps test gedaan en deze was negatief dus ben hcg vrij, denk ik dan. Ik ben vorige week woensdag ook begonnen met ovulatie testen en deze zijn mooi opgelopen. Zaterdag een knal test en sinds zondag wordt het wat lichter. Ook heb ik wat menstruatie krampen en wat steken in mijn linker eierstok gevoeld. Dat was dag 11 na de miskraam. Dit had ik normaal ook. Kon altijd mijn ovulatie voelen sommige maanden zelfs best wel pijnlijk. Ik heb echter geen cervixslijm kunnen ontdekken. Alleen op donderdag heb ik wat rekbaar slijm gezien in de ochtend en toen ik naar de ec ging een hele lange sliert( sorry voor de details). Maar ik denk dat het de zaad van mijn man geweest is. Wie herkent dit na een vroege miskraam? Hebben meer dames positieve ovu test gehad maar geen crrvixslijm? En ook een eisprong na 11/12 dagen? Of kan dat niet en moet het nog komen? En zijn er dames die dan toch nog zwanger zijn geraakt meteen na miskraam? Liefs
Hoi! Ik heb vorige maand een miskraam gehad, ik had na 3,5e week mijn ovulatie. Had hetzelfde als jij; normaal merk ik het altijd heel duidelijk aan het cervixslijm maar dit keer was het miniem. Ik ben wel direct die keer zwanger geworden!!! Dus hou zeker hoop! Ik heb gelezen dat je na miskraam betere kansen hebt.. ligt mss aan hormoonherstel of betere doorbloeding baarmoeder. Succes!
Bedankt voor je reactie. Ow wat fijn gefeliciteerd! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Alleen zou ik mijn eisprong dus al na 11/12 dagen na mk hebben gehad. Kan dat wel? voor mk had ik een cyclus van ong 25 dagen. Hoe was dat bij jou? Zijn er misschien meer dames die dit herkennen?
Kan wel hoor! Mijn miskraam was ook later dus dan duurt t vaak wat langer. 11 dagen is idd snel, maar als je cyclus vaker korter is dan zal dat vast prima zijn. Mijn cyclus was nornaal juist langer
Nou even afwachten dan. Maar jij hebt dus geen menstruatie gehad na je mk? Echt heel fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden. Al was mijn zwangerschap erg pril is de verdriet groot. Nu zouden we zo graag nog een kleintje willen.
Ons verdriet was ook echt super groot hoor. Je bent al zo snel in de wolken.. Ik hoop echt voor jullie dat t snel lukt. Dat je iig zwanger kunt worden maakt het verdriet niet minder, maar geeft mss wel hoop!
@Keti2 Ik heb op 6 september in ronde 6 een miskraam gehad bij 5+2. Ook immens groot verdriet, ookal had ik al het gevoel dat het niet goed zat en had ik een grote reserve. Je bent hierin dus echt niet de enige en schaam je er niet voor!! Ik had in ronde 5 een eisprong vermoedelijk rond dag 28, ik werd namelijk op dag 40 pas ongesteld (ervoor iedere keer 26-30 dagen). Ronde 6 zwanger (vmk) met eisprong op dag 25. Ronde 7 (na de vmk dus) op dag 19 al eisprong, dus gewoon vroeg in vergelijking met de 2 vorige cyclussen.. En daar bovenop gisterenochtend positief getest (heel licht)!! Dus hier ook een succesverhaal (hopelijk) met zwangerschap na de mk. Hoop dat je hier iets aan hebt, maar ieder lichaam is anders. Ik hoop echt voor je dat je meteen weer zwanger mag zijn en het dit keer wel goed gaat. Hou je me op de hoogte? Je mag me ook altijd een PB sturen als je wilt!
Rosje dankjewel voor je lieve reactie. Wat een verdriet een miskraam. Wat een leegte. Je kijk zo uit naar het kind en alles om heen. Heel voorzichtig gefeliciteerd. Hoop dat je een hele fijne zeangerschap gaat hebben en straks je kleintje in je armen. Dat is het mooiste gevoel. Ik hou je zeker op de hoogte. Vandaag had ik weer een beetje menstruatie achtige zurende gevoel en wat pijn in mijn onderrug, maar dat laatste heb ik al een tijdje ook net voor mijn miskraam en na alleen toen wat heftiger. Nu in wat mildere vorm. Heb je dit ook gehad ma je miskraam?
Ik heb eigenlijk niet heel veel last gehad. Wat krampen, maar het bloeden was na 2,5 dag al voorbij. Denk omdat ik het vruchtje al heel snel verloren ben.. Wat je voelt kan ook een groeispurt van je eitje zijn. Zou er dus wel gebruik van maken als je zin hebt
Ik had op 1 september een vmk bij 4+3 Normaal heb ik mijn eisprong rond dag 21 (lange cyclus van zirka 32 dagen) maar na de vmk moet ik mijn eisprong eerder hebben gehad, want op 28 september testte ik positief. Het kan dus zeker, ik had het zelf ook niet zo snel verwacht. Succes ermee!
Rosje83 Ik heb ook 1 dag bloed gehad en daarna maar heel klein beetje bruin. Ben ook meteen het vruchtje verloren. Oh oke. Heb je trouwens je ovulatie met testen opgespoord of had je wat simpthomen? Ik heb namelijk wel 1 dag wat slijm gehad. Een hele lange sliert in de wc ( sorry voor de ranzige detsils) verder niet. Wel pijn aan de eierstokken en knal positieve ovu test terwijl mijn zeangerschapstest negatief was.
Leni88 heb je verder wat vruchtbare afscheiding gehad? Ik heb t nauwelijks gehad. Heb je verder andere symptomen gehad wat wees op een ovulatie?
Nee helemaal niks. En tijdens de vorige cyclussen merkte ik altijd heel duidelijk wanneer mijn eisprong eraan kwam. Daarom kon ik bet ook bijna niet geloven toen de test positief was. We hebben amper geklust omdat we allebei niet zo een zin hadden vanwege de vmk en andere stressige omstandigheden rond die tijd. Voor mij is het deze keer echt een klein wondertje. Vooral omdat ik hiervoor 2 vmk binnen 2 maanden had. Het is dus allemaal nog erg onzeker, ik voel me ook totaal iet zwanger en probeer me ook niet te zeer te verheugen, want we weten allemaal hoe snel het je weer kan worden afgepakt. Ik duim voor je
Ja dat heb ik ook altijd gehad voor vmk. Nu voel ik van alles maar anders als toen. Deze ronden wordt niet voor mij. Ook amper zin om om te klussen door de vmk. Hopelijk voel ik mij beter de volgende ronde en kunnen we weer voor gaan. Echt super fijn, probeer te genieten van je wondertje. Drie keer scheepsrecht toch. Heb je/of andere dames ook last gehad van lage rugpijn na vmk met een lichte steekjes zo af en toe aan ronde de linker eierstok?
Hoi Keti2, Ik heb dinsdagavond ook een vroege miskraam gehad (4 weken en 3 dagen zwanger). Ik had echt weeën-achtige rugpijn. Heel naar. Ik heb er paracetamol voor ingenomen. Sindsdien vloei ik nog steeds, maar voornamelijk bruin en donker, dus niet normaal rood zoals bij een ongesteldheid. Vanmiddag en vanavond weer rugpijn (heel laag in de rug/bekken). Maar niet zo erg als dinsdagavond.
Hoi babywens7, wat vreselijk dat je ook een miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte. Je was precies net zo ver als ik. Ja dat had ik ook die onderrug pijn. Had ik paar dagen voor de miskraam al. Ik had ook 1 dag wat bloed en het vrichtje kwam er uit en daarna tot dag 4/5 alleen echt heel klein beetje bruin. Wel had ik nog steeds die onderrugpijn. Deze is vervolgens wat weg getrokken en nu heb ik het weer sinds eergisteren (minder pijnlijk als toen) samen met wat menstruatie pijn. Hoe is het nu met jou? Was het je eerste zwangerschap? Zou de rug pijn en ongi pijn te maken hebben dat de menstruatie weer op gang komt?weet iemad het? Volgens mijn oude cyclus zou ik volgende week zondag/maandan mijn menstruatie moeten krijgen.