helaas gisteravond ongesteld geworden..ook geen innestelingsbloeding nee gewoon echt dik rood Maar ja was wel te verwachten maar had op iets anders gehoopt natuurlijk! Nou zat ik op dag 24 van de cyclus...Is dit niet vreemd want dit zou wel heel kort zijn toch? Moet ik nou gewoon uitgaan dat mijn cyclus 24 dagen is op pak ik het beste het gemiddelde van 28 dagen? Ben overigens wel net gestopt met de pil op 7 jan en daarna gelijk paar dagen later al ongesteld geweest..
Kan zijn dat je lichaam tijd nodig heeft om te ontpillen. Dus wie weet is volgende cyclus wel wat langer. Doe je aan ovu testen of tempen?
Hoi Na mijn ontrekkingsbloeding na het stoppen met de pil werd ik al na 21 dagen ongesteld. Ik vond dit ook erg snel, maar de keer erop was het netjes 27 dagen. Je lijf moet gewoon weer even op gang komen. En alles boven de 21 is sowieso netjes begreep ik. Hopelijk heb je snel een mooie cyclus! (Op zwanger natuurlijk hihi)
Mijn eerste cyclus na de pil was 26 dagen, de tweede 39.. Het zal nog wel even duren voordat je echt een realistisch beeld van je cyclus hebt. Ik zit er zelf net zo mee
Mijn eerste cyclus na de onttrekkingsbloeding was ook erg kort namelijk 23 dagen, daarna werd het 26-27 dagen. Jouw lichaam moet gewoon nog even wennen waarschijnlijk.
Mijn eerste menstruatie na de onttrekkingsbloeding kwam na 41 dagen, de tweede al op 24 dagen. Daarna bleef het 3 jaar lang tussen de 30 - 42 dagen schommelen. Helaas erg onregelmatig dus.
Okay nou afwachten dus of misschien maar even ovu testen om te zien wanneer t ei komt dan hihi Bedankt allemaal
Volgens mij is het nog geen reden tot paniek, vooral niet als je net pas met de pil gestopt bent. 21 dagen is de ondergrens dacht ik.