.... het ziet er naar uit dat de teststreep van vanmorgen 18 DPO lichter is dan op 10 DPO... Ik kan me niet voorstellen dat dit nog gaat goedkomen...
Ken deze testen niet. Maar ik vind de laatste wel egaler dan alle eerdere. Maar lastig vergelijken ook als ze niet allemaal gedroogd zijn. Oploop minimaal zo te zien. Spannend nog denk ik. Zou niet gelijk opgeven hoor!
Mja de extra gevoelige van zwanger & kids hadden bij mij ook een tuurstreep toen predictor al een hele duidelijke had. Dat extra gevoelig zegt meer over wanneer ze een streepje kunnen gaan geven en niet zozeer dat ze ook eerder knallen dan normale testen. Ze reageren alleen eerder
Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar voel altijd goed de ovulatiepijn. Ben een dag ná de laatste pijn uitgegaan van mijn eisprong.
Ovulatiepijn zegt helaas niet dat het eitje dan ook daadwerkelijk springt, het is de laatste groeispurt van het eitje dat je voelt. Kan best zijn dat je eisprong een aantal dagen later is geweest.
Ja dat snap ik, daarom begrijp ik je twijfel ook.. Aan de andere kant een streep is een streep en niet iedereen maakt even snel hcg aan dus zolang er geen bloedverlies...
Zou graag iets anders willen zeggen, maar ik vind dit er ook niet goed uit zien Heb hier ook met Sensitest getest en deze liepen echt heel erg mooi op. Mocht je ze willen zien dan hoor ik het wel van je. Rottige onzekerheid zo *knuffel*
Ja graag, Sylva! Waren dat de gewone dipsticks van Sensitest of de extra gevoelige die je hebt gebruikt?
Nog getest vandaag? Hopp zo voor je dat ze ineens oplopen! Zelf betekende niet oplopen een miskraam in januari. Maar iemand anders had t pok niet en toen ineens gingen ze oplopen en zit t toch goed. Hoop op t laatste!
Zien er heel mooi uit! Ga morgen nog een keer testen... haal zo ook nog even een kv test ter vergelijking. Hier ook bekend met miskramen, ook na prachtig oplopende testen... dat zegt dus helaas ook niet alles...