2 dagen een innestelingsdip?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door jojo82, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Zouden jullie eens op mijn kaartje willen kijken. Mijn temp was vandaag en gister 36.5, maar kan je 2dg een innestelingsdip hebben?

Alvast bedankt

Groetjes

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    waar is je kaartje dan?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, dan zie ik mijn eigen kaartje!

4. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Dit is hem...

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kan opzich wel hoor.. maar dan moet je morgen toch weer wel echt omhoog...
    kaartje is prima... maar we moeten boven de ronde lijn komen...

gisteren had jij toch een test op het forum gezet? Gewoon een vraag he.. waarom test je zo vroeg meid?

6. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
  7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ik zou zeggen van wel, maar tis nog ff afwachten wat je temp morgen en overmorgen (en de rest van je LF natuurlijk :) ) gaat doen... spannend zeg!

8. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraagje gelijk van mij dan maar ...

Ik zit al vanaf dag 15 echt een halve graad boven de temp (rond 37) voor de eisprong, helemaal goed dus. Nu was ik vanochtend 2 uur eerder uit bed en heb dus eerder getempt, hoeveel kan je temp dan schelen? Ik zit nu op dag 26 van de cyclus en had ineens 36,47 terwijl gisteren nog 37,11. Kan ie morgen gewoon weer hoog zijn en is er nog hoop op een positieve test ? Had een week na eisprong beetje bruinige afsch. en verder nergens 'last' van.
    Spanneeeend .... hoe is het bij jou Jojo ?

9. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo,

Ik wilde niet ook nog een nieuw topic openen dus zet hem hier maar bij. Mijn temp is 5 dagen na mijn ovulatie (eergisteren) 0,5 graad gezakt en gisteren weer 0,2 graad gestegen. Vandaag is hij hetzelfde als gisteren. Wil iemand misschien even in mijn kaartje kijken in mijn album? Mag ik nog hopen op een innestelingsdip of had mijn temperatuur dan sneller en meer moeten stijgen? Ik probeer nog zo te hopen, maar begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen.

Groetjes Toetje

10. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Ik vind jouw kaartje er mooi uitzien Toetje!
    Mooie dip gehad en nu weer netjes omhoog.
    Als 'ie nu zo blijft (of stijgt) dan kun je de hoop zeker vasthouden hoor :D !

Groetjes Bodeas

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Toetje je kaartje ziet er zeker hoopgevend uit. spannend...
    Succes!

12. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    Hoi hoi heb mijn vraag al ergens anders gesteld, maar mischien niet zo duidelijk.

Ik zit nu op dag 6 na mijn postieve ovu test, en ook mijn tempratuur houd ik in de gaten,

ik tempertatuur elke ochtend en na mijn ovulatie is het steeds 37,1

voorheen 36,9.

is de temperatuur die ik s'morgens meet het belangrijkst? ik bedoel als dat maar even hoog blijft,

of geldt het voor elke moment van de dag, dus de temp mag in de loop van de dag niet zakken?

13. trots

trots Lid

7 sep 2008
    28
    0
    0
    Hey Meiden,

Het is allemaal wat he die temperaturen :)
    Ik had ook een vraagje ik voel mijn eisprong niet he,maar ik heb vanmorgen zoveel last van steken in mijn buik aan de rechterkant kan dat met een innesteling te maken hebben dat je dat voelt?
    Want volgens de berekening van internet zou ik mijn eisprong al gehad hebben en ik denk ook dat het 4 Dagen geleden is geweest want toen leek het wel een zwembad als jullie snappen wat ik bedoel ;)
    Mijn temp is niet hoger geweest dan 36,6 en de rest van temp was/is 36,4 en 1x een daling naar 36,1 en de andere dag was het van 36,1 toen schoot die naar 36,6 toe.

Wie kant er mij helpen [-o<

Veel liefs \:D/

Deel Deze Pagina