biologische flesvoeding ook hypoallergeen??

Discussie in 'Voeding' gestart door tulip, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Wie kan mij even helpen?? Ik zag dat ah nu biologische flesvoeding verkoopt. Zou dat echt biologisch zijn, en is dat dan ook meteen hypoallergeen, wij moeten nl hypoallergene melk vanwege exzeem bij de oudste.

Ik zou het liefst even naar de winkel gaan om te kijken, maar mag de bank niet af en dan ga je zulke dingen afvragen:D

2. adi

adi Niet meer actief

Geeft de ah-site geen info hierover?
    Anders zou ik ook iemand langs een bio-supermarkt sturen om daar te kijken wat voor kunstvoeding je kunt krijgen.

Ik denk niet dat biologische kv automatische hypoallergeen is, denk dat het weinig met elkaar te maken heeft.

Hoe gaat het met de zwangerschap? waarom mag je niet weg? (bedrust?)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik denk het niet.. Bio heeft te maken met de ingrediënten hoe ze gemaakt zijn(bijv koeien meer naar buiten). De ha is de manier waarop die ingrediënten verwerkt zijn (bij ha worden de koemelk eiwitten sterker verknipt dan gewone).

Maar je kunt kijken of er een ha variant is, of anders misschien in een natuurwinkel..

4. tulip

tulip Niet meer actief

deepfreeze, das wel een duidelijk verhaal, dan denk ik het ook niet.

adi, ja sinds afgelopen weekend, soort weeen gevoel en een wekere bmm, nog wel lang genoeg, maar deze week bankrust om te kijken of het zo wegtrekt, was gelukkig nog geen ontsluiting en bmm stond ook nog in de goede stand.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb ik ook ergens gelezen met minder kan op allergie.
    Ik denk dat je beter ha kan kopen dan die. Is toch allemaal verschillende verknipte eiwitten.

Heb by the way iemand erop getest. Maar dat kindje moest echt ha hebben en niet die bio melk.

Deel Deze Pagina