Hallo mensen, Ik zou vandaag mogen gaan testen. Maar kom er achter dat ik er geen meer in huis heb. Nu lees ik dat de Action zwangerschapstesten heeft 2 voor 1,49. Of zal ik toch die van kruidvat 2 voor 5,00 gaan halen. Wat denken jullie..
Over kv zwangerschapstesten lees ik de laatste tijd veel negatieve dingen. Ik heb van het weekend ook de zwangerschapstesten van action gehaald. Geen geld toch. En er eigenlijk nog niks negatiefs over gelezen. Kv zwangerschapstesten heb ik zo wie zo geen ervaring mee.
Tja, de kv is niet meer wat het geweest is natuurlijk, maar ja bij vele doet die het nog steeds goed. En de Action is nog erg nieuw, maar tot nu toe is er goed nieuws over. Al heb ik ook al iets gehoord over indroogstreepjes. Het is maar net waar je lichaam het het beste mee doet om het zo maar te zeggen.
ja ik heb met die van kv ook laatste keer iets slechts over gehoord. Maar met die van de action zit ik mee ik werk daar zelf dus weet niet goed hoe ik het dan moet zeggen.
haha ja dan word het lastig euh vriendin van je laten halen daar anders gewoon kv halen je bent 1 dag overtijd
haha idd ja ik ben 1 dag overtijd en heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dus ik hoop het eigenlijk wel maar zal niet teveel hoop hebben. ik kan wel vragen of me schoonzusje hem voor me kan kopen.
mijn schoonzus haalt hem vanmiddag maar dan moet ik zelf werken tot 18.00. Dus ik zal pas morgen vroeg kunnen testen denk ik.(als de menstruatie er dan nog niet is)
als je idd 1 dag overtijd ben zou je best een poging kunnen wagen om savonds te testten bij me vorige zw schap testten ik ook na nod met middag urine
Ik heb de test binnen se heeft hem bij de supermarkt gekocht. Wat is nu wijsheid nu doen of wachten tot morgenvroeg
De testen van de kv schijnen gevoeliger te zijn ik heb er ook al vroeg mee getest. Maar jij bent al overtijd dan dus dsn zal het niet veel uitmaken denk ik. Spannend!
Heb de test gedaan en er komen 2 streepjes te staan dus ben zwanger. Vanmiddag maar contact opnemen met de ha