pendeldames? Wie er iemand voor me pendelen? Ik heb niets gehoord......

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loe, Jul 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik kan de berichtjes over pendelen niet meer vinden, wie dat ook al weer allemaal kunnen. Ik heb van de pendels die ik vorig jaar had, nog een paar dames aangeschreven, maar helaas niets meer gehoord en eentje pendelde niet meer.....:(

Ik heb 16 juli een curretage gehad, nadat het vruchtje als bijna vier weken levensloos bleek:(. Het is behoorlijk ingrijpend.
    Om voor ons 'de moed' er een beetje in te houden......is er iemand die voor ons wil pendelen? Dan hebben we weer iets om naar uit te kijken. Wees gerust, ik klam me er niet aan vast, maar ik vind het gewoon heel prettig! :)

Iemand? ;)

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
  3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Dit pendelen kun je zelf ook doen! tenminste, iemand bij jouw. Men neme een ketting of een draad en hang hier een ring van jezelf aan. de afstand waar je de ketting/draad vasthoud tot aan de ring moet lang genoeg zijn( bijvoorbeeld een cm of 20/25) jij spreid je rechterhand en houd deze in de lucht. Nu haalt een vriendin of familie (een vrouw) de draad met ring een aantal keer op en neer tussen de ruimte van de duim en wijsvinger. (bijvoorbeeld 5 keer) daarna houd je de draad of ketting stil. Nu gaat ie vanzelf heen en weer (een jongen) of rondjes draaien (een meisje). Als je dit blijft herhalen stopt ie vanzelf een keer. Bij mij kwam er bijvoorbeeld uit: jongen meisje jongen. Dus zou ik drie kinderen krijgen van die geslachten en in die volgorde.

veel mensen zeggen dat het onzin is en misschien is dat het ook wel. wat ik alleen apart vind is dat er altijd hetzelfde uitkomt. hoeveel keer en door wie je het ook laat doen! als je natuurlijk niet zegt wt de eerdere uitkomsten waren, vind ik dit toch heel apart!

ikzelf heb dit ook meerdere keren bij vrouwen gedaan die al kinderen hadden, klopte ook! of er was een kind teveel, en dan hoorde je: idd want ik heb ooit een miskraam gehad... echt heel bijzonder!

ben benieuwd of je hier iets aan hebt,

xx
    Reintje

4. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Michelle, ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik kon het niet meer terugvinden.

Reintje,ik heb het weleens geprobeer zelf, maar eh...ik geloof niet dat ik het zelf zo goed kan. Ik werd er geen wijs uit.

5. jelisa

jelisa Actief lid

Apr 28, 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Ik heb dat pendelen ook eens zelf gedaan bij mij kwam eruit: meisje, meisje.
    Ik heb al 1 meisje en zijn nu bezig voor een tweede, dus ben heel benieuwd!!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ben er meteen even voor zitten. Je hebt een PB van me!

7. mamamirri22

Jul 21, 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou eigenlijk ook heel erg waarderen als er iemand 5 min voor me vrij wil maken...ik wil graag weten of ik uberhaupt nog een derde kindje zal krijgen..

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hier nog een geinteresseerde.. Heb alle pendelmeiden al een pb gestuurd maar door vakantie of andere dingen nog steeds (ruim een maand later) geen reactie gehad

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Uhh Michelle... er worden wel eens vaker topics op verkeerde plaatsen geplaatst. Het is aan de moderators om deze te sluiten en/of te verplaatsen.

Groetjes Cyntje78

En voor de rest: ik hoop dat al jullie (en mijn) pendels uit komen!

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ik heb ook al enkele maanden geleden enkele berichtjes gestuurd naar de dames die pendelen, maar nooit een reactie terug gehad... Zou het misschien ook kunnen dat de informatie die op de link staat niet klopt of zo?

Ik wou het gewoon even weten omdat ik zo een verschrikkelijk ingewikkelde cyclus heb (zit nu op dag 61) en ik er bij momenten echt doorheen zit... Zelfs m'n man kan bijna over niets anders meer praten!

11. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Helaas zit ik ook nog op een aantal pendeluitslagen te wachten. Heb er 1tje terug gekregen. Door vakantie kan het natuurlijk allemaal wat langer duren.

12. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    denk dat het door vakantie is dat het allemaal wat langer duurt...

ik wacht ook op nog een paar, gelukkig heb ik er ook al flink wat haha

13. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Wil ik hier ook ff doorgeven... doordat het zwanger worden allemaal wat langer op zich laat wachten bij mij, pendel ik ff niet...

Liefs

14. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    wie wilt er voor mij pendelen???

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Losse topics over pendelen worden gesloten, zie eerste berichtje van Michelle.
    Elmo

Share This Page