Nog steeeeeds hetzelfde. Geen bloedverlies meer gehad sinds vorige week. Vanmorgen nog is getest. Was negatief. Toen heb ik de huisarts assistent even gebeld en gewoon mn probleem even voorgelegd. De huisarts gaat me morgen terugbellen en dan overleggen we even. Ben benieuwd waar ze mee komt. Misschien wel niks maar dan heb ik in ieder geval even gesproken met haar. Jeetje Span. 3 weken. Heb jij al contact gehad met de huisarts of helemaal niet?
Nog niet.. hou mezelf maar voor dat dat lichte bloedverlies een zeeeeeeeer lichte menstruatie is geweest, omdat ik verwacht dat ze dat gaan zeggen. Als ik een week of 4, 5 daarna zit, nog steeds negatief test en niet echt ongesteld ben geweest, ga ik bellen.. testje eerder deze week is er niet van gekomen, morgen wel! Ben benieuwd wat je arts zei!
Nou ben gebeld! Ze vroeg van alles over hoe mn cyclus was voor ik aan de pil begon (maar toen was ik 12 of zo dat weet ik echt niet meer?) Of ik overbeharing had, acne, overgewicht, te weinig at (dat kan zomaar zo zijn..) Ze zegt als je cyclus zo lang duurt dan is het vaak zo dat je geen eisprong hebt. Ik zeg nee dat kan kloppen gezien mn testjes. Ze zei soms is het beter om geen testjes e.d. te doen omdat dat van invloed kan zijn op je cyclus als je er zo mee bezig bent. De onregelmatigheid in mijn werk kan ook van invloed zijn. Ritme is best belangrijk. Ik moet het nog 2 maandjes aankijken. Blijft het zo onregelmatig dan moet ik langskomen...
Ik ga ook duimen voor je! Ik had 1 doosje ovu testeb gekocht bij de action. Paar dagen getest maar geen 1x positief en las veel negatieve berichten over die testen dus geen nieuwe gekocht. Dus ook geen idee wanneer m'n ei is geweest. Zou ook afgelopen dinsdag heweest kunnen zijn ivm veel slijm. Gisteren heel iets rode strepen gehad met slijm na t plassen. Maar niet iedere x na t plassen. Geen idee wat het is. Ik kan je dus helaas niet helpen. Maar ik ga duimen voor je dat t raak is!
Haha span we hebben gisteren precies op hetzelfde tijdstip een berichtje gestuurd. Ik laat het maar even op zn beloop. Ben vergeten te vragen hoe ik dat lichte bloedverlies moet interpreteren... Miertje, ik duim ook voor jou!!! Lastig hoor. Heb afgelopen maand wel 30 ovulatietesten gesleten. Ik gebruik die van zwanger en kids. Vind ze wel fijn. Maar waarschijnlijk is er geen eisprong geweest hier (nog).