Wie (her-) kent deze situatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jeecee, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 Jeecee, 15 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
    Hallo allemaal,

Omdat ik nogal "nieuw" ben m.b.t. zwangerschap e.d. heb ik een vraag over mijn situatie,

Ik ben begin februari gestopt met de pil, na 20 jaar. ( Marvelon)
    Sinds 2 maart ben ik dagelijks misselijk en is mijn eetlust afgenomen. ik voelde mij "anders", ondanks dat mijn NOD pas op 10 maart was. ik heb op 7 maart daarom al een test gedaan ( Clear blue digital) en ja hoor: zwanger, 1-2 weken!

Nu ben ik inmiddels bijna een week over tijd en heb ik in de tussenliggende periode meerdere testen gedaan. ( diverse merken, ochtendurine) maar tot op heden heb ik na die ene positieve test alleen maar negatief resultaat. Tussentijds geen enkele keer bloedverlies gehad.
    De misselijkheid is er nog, nu vooral na het eten. Daarnaast heb ik soms last van een "stijve" onderbuik. wat steekjes hier en daar en lichte menstruatiepijn.
    Morgen ga ik bloed laten prikken.

Mijn vraag is: (her-) kent iemand deze situatie? Hoe was het verloop?

Bedankt voor de reacties! Ik hoop echt iets te horen. Deze situatie vind ik zo vreemd.:(

2. Veertje12

Veertje12 Lid

1 okt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Hey jeecee,

Ik herken je situatie wel een beetje, afgelopen donderdag en vrijdag een kV test gedaan die heel licht positief aangaf... Daarna heb ik nog een paar testen (da) gedaan die negatief waren. Gisteren had ik twee keer licht roze bloed verlies maar daarna niet meer. Ik heb inmiddels de clearblue test in huis en hoop dat deze echt aan gaat geven of ik zwanger ben. Heb geen innesteling gevoeld/ bloedverlies alleen de week ervoor steekjes aan de rechteronderkant en flinke rugpijn en afgelopen woensdag hoofdpijn. Als de clearblue test aangeeft dat je 1-2 weken zwanger bent kun je er denk ik wel vanuit gaan dat je zwanger bent. En anders zou ik het nog een keer proberen of naar de HA gaan. Ik ga morgen ochtend weer testen ben benieuwd.. Miomenteel wel een opgezwollen buik gevoel.

Succes hoop dat jij ook snel je antwoord heb.

3. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Veertje!

Wat een spannende tijden he, als je moet wachten?!
    Ik vind het zo vreemd dat ik positief test, ruim vóór ik ongesteld moet worden. en nu bijna een week over tijd en dan negatief...

Ik ga morgen bloed laten afnemen.
    Ik hoop voor jou op een positieve test morgen :)

4. Veertje12

Veertje12 Lid

1 okt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Ik hoop voor jou ook positief nieuws:)

Ik hou je op de hoogte!!

5. Veertje12

Veertje12 Lid

1 okt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Hey,
    Vanochtend cb test gedaan, die helaas aangaf niet zwanger :(

Begrijp het niet vorige week gaf het toch echt een lichte streep aan...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      38
  6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Is dit je test van vorige week? Dit is toch een plus test? Ik zie (helaas) geen plusje. Enkel een horizontaal streepje. Op basis van deze test, zou ík persoonlijk zeggen, niet zwanger.

7. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Ik zie wel een heeeeel dun plusje, hoor!

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zie ook een dun plusje op de plus test

9. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een licht streepje.
    Het kan zijn dat je wel een innesteling hebt gehad maar dat het vruchtje niet goed door gegroeid is. Heb dit zelf namelijk ook 2x gehad maar ik werd wel naar 4/5 dagen ongesteld.
    Dus je positieve test is bijna 2 weken geleden? Als je niet ongesteld wordt is het misschien verstandig om een keer een bloedtest af te nemen. Dan weet je zeker hoe het zit.
    Hoop dat je zwanger bent!!

Groetjes!

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie ook een licht plusje!

Hoop voor jullie beiden op meer duidelijkheid.

11. Veertje12

Veertje12 Lid

1 okt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Pffff sorry effe uiten maar vandaag heel de dag slijmverlies met licht roze bloed... Twijfel achtiig of dit wel mijn menstruatie is. Normaal gesproken komt er eerst een drupje en daarna brand het los met echt rood en buikpijn waar ik nu geen last van heb. Wat een gedoe allemaal zeg...

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Is het doorgebroken?

Ik zie wel een lichte plus..

En wanneer is je bloed test?

Helaas zeggen symptomen altijd zo weinig dat je daar niet vanuit kan gaan.
    Wij zijn al in ronde 23 en ik heb werkelijk elk symptoom al eens gehad en vaak zelfs meerderen elke maand. Ook oertijd. En toch nog steeds niet zwanger. Hou je daar niet teveel aan vast, dan word je helemaal gek meid..

Ik duim voor je !

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vrees dat je test op je eisprong gereageerd heeft (waar je ook allerlei klachten van kunt krijgen). En ja, dat heeft iemand anders van dit forum ook met de CB Digitaal meegemaakt.

Na pilstop weet je namelijk absoluut niet wat je natuurlijke cyclus gaat doen (hoe lang deze zal zijn). Dit is helaas niet standaard 28 dagen. En je NOD staat dus ook niet vast op 10 maart.Vaak is de eerste natuurlijke cyclus na pilstop langer dan 28 dagen.
    Tenzij je een ovulatietest hebt gedaan, weet je dus ook niet wanneer je eisprong plaats zou gaan vinden.

Als het inderdaad op je eisprong gereageerd heeft, dan zou je dus rond 21/22 maart ongesteld moeten worden.

Maar hoop dat ik ongelijk hebt en je wel degelijk zwanger bent.

14. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Als je zwanger zou zijn 7 maart en nu niet meer.
    Zou ik idd een bloedtest vragen.. Kan ook een miskraam zijn die er dan wel uit moet!!
    Succes of sterkte!

15. Veertje12

Veertje12 Lid

1 okt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Hello lady's,

Bij mij is het helaas doorgezet:( op naar de volgende ronde :D en uiteraard positief blijven..

Jeecee hoop dat je snel al de uitslag hebt.

16. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL

Bedankt voor je reactie. Ik wist niet dat een zwangerschapstest ook zou kunnen "aanslaan" op de eisprong. Nu herken ik mijn eisprong wel; die heb ik omstreeks 24 februari gemerkt. ( slijmverlies, steekjes in buik) Dit zijn "klachten" die tijdens pilgebruik ook wel ervaren heb. Maar ik ben blij met je reactie; het helpt het e.e.a. beter te plaatsen.
    Morgen hoop ik de uitslag van de bloedtest te krijgen. Wat het resultaat ook is, ik leg me er bij neer. Ik ben allang heel blij met duidelijkheid!

17. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL

Bedankt voor je reactie! Ik ben in ieder geval blij met uitsluitsel morgen! Dan komt de uitslag. Het "wachten" heb ik toch wel onderschat...
    Uiteindelijk ben ik nog maar zo kort gestopt met de pil. Er zijn dames die veel minder geluk hebben en die zo lang moeten wachten. Ik hoop voor iedereen dat de kinderwens mag uitkomen!

18. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Positief blijven helpt zeker! Het is nogal een proces waar je lichaam "even" doorheen moet :$
    Morgen weet ik meer, als het meezit bij het lab :)

19. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik geloof best dat je lichaam rare trucs met je uithaalt, op het moment dat je zwanger wilt worden/bent/bent geweest. Lief dat je me een hart onder de riem steekt. Ik hoop dat het voor jou ook mag gebeuren :)

20. Jeecee

Jeecee Lid

15 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het verlossende woord: ik ben niet zwanger..
    Nu maar wachten tot mijn menstruatie weer op gang komt!
    Ik ben in ieder geval blij met de de duidelijkheid :)

Deel Deze Pagina