Lichte buikpijn en klein beetje bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door p3105, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p3105

p3105 Nieuw lid

6 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren ochtend heel erg lichte buikpijn gehad ( alsof je ongesteld word maar veel lichter ) ik ging plassen en toen was er een heel klein beetje bloed zo erg licht rood 2 keer afvegen toen was het weg ( sorry niet echt smakelijk om te lezen ) sindsdien helemaal niks meer gehad. geen buikpijn niks wel het gevoel alsof je zeg maar ongesteld bent en dat er dan vocht uit loopt. dan kijk is is het een beetje nat maar geen bloed. op de zijkant van mijn borsten een soort van spierpijn. en ze zijn ook wat harder en pijnlijk. een raar gevoel in mijn onder buik. misselijk in vlagen en soms ruik ik dingen heel sterk. ik heb het steeds heel warm. en mijn humeur is ook wisselend. ben ik zwanger of is er iets anders aan de hand... ?? wat kan ik het beste doen zou iemand me kunnen helpen.:(:(

2. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Hoever van je nod zit je?

3. vernon

vernon Niet meer actief

het enige wat je een antwoord gaat geven is een zwangerschapstest :)

4. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer was je voor het laatst ongesteld? Hoe is je cyclus normaal gesproken? Ben je overtijd of niet? Dan kun je misschien wel een testje wagen. Aan alleen je symptomen is niet te zeggen of je zwanger zou kunnen zijn of niet, vaak heb je voor je menstruatie dezelfde klachten namelijk.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi,

Even voor de duidelijkheid: zit je aan de pil of juist niet?
    Ben je overtijd?
    Het kan op dit moment vanalles zijn, zowel ongesteldheidsklachten, ontpil klachten en idd ook zwangerschapsklachten.

Helaas lijken ze alle drie nogal op elkaar en het enige dat je echte zekerheid kan geven is een testje doen.
    Ik zou die van Kruidvat proberen, die zijn 2 voor 5 euro dus niet duur en gevoelig.

Het bloed kan een innesteling zijn, of een kleine bloeding vanwege een zwangerschap en de boel beter doorbloed is, maar het kan ook een beginnende menstruatie zijn........

Tja, het blijft natuurlijk spannend en het kan helaas echt letterlijk alle kanten op.......ik raad je echt aan een testje te doen dan zit je hopelijk niet meer in onzekerheid.

Succes meis
    xxxxxxx

6. p3105

p3105 Nieuw lid

6 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey heey ik ben 11 oktober voor het laatst ongesteld geweest. maar mijn cyclus is heel onregelmatig dan 26 dagen en dan weer 28 soms een dag langer. ik ben sinds 8 maanden niet meer aan de pil. dus ontpillen kan het niet meer zijn denk ik zelf ? Ik heb niet echt lang aan de pil gezeten. en ik ben bang dat als ik nu bv een test zou doen dat ik tevroeg ben. en afwachten is moeilijk haha want ik ben er de hele dag mee bezig en morgen begint mijn tentamen week.

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    dan zit je dus rond je nod nu...tja het enige is of nog ff wachten tot je voorbij de 28 dagen bent en dan testen of toch maar een test halen en testen....lastig he ;)

8. p3105

p3105 Nieuw lid

6 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja afwachten is nu het enigste wat ik nog kan doen. hoe werkt zo bloedtest bij de huisarts eigenlijk heeft iemand daar evaring mee ?

9. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik zou nog even paar dagen wachten en dan testen.
    Bloedtest van de arts testen ze je bloed op hormonen die je in je bloed hebt als je zwanger bent.
    Maar die doen ze niet zomaar hoor, je moet eerst thuis een test doen, want die zijn vrij betrouwbaar.
    Bloedtest doen ze alleen als je cyclus door de war is. Als je bijvoorbeeld maar niet ongesteld wordt en je eigen testen blijven negatief.

10. p3105

p3105 Nieuw lid

6 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow oke bedankt allemaal. dan wacht ik nog een paar dagen af. en dan testen. en maar kijken wat er uit komt..;);)

Deel Deze Pagina