Goedemorgen allemaal, Ik heb de afgelopen maanden vreemde cyclussen. Eerste dag van mijn ongesteldheid: 28-03-2024 03-05-2024 31-05-2024 02-07-2024 02-08-2024 Cyclusdagen: 36-29-33-31 > gemiddeld 32 Op 15-08-2024 had ik een iets dikke streep op de ovulatietesten van de action. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen of het wel dik genoeg was.. Afgelopen dinsdag heb ik bruinafscheiding gehad dus ik dacht toen nou zal mijn menstruatie wel doorzetten, normaal zet het ook heel snel door en ik had ook menstruatie krampen. maar dan was de afscheiding weer weg, gister weer nog een beetje gehad en vandaag weer weg. Dinsdag en woensdag met de kruidvat testen getest maar helemaal wit. Vanochtend heb ik getest met de action early zwangerschapstest en na het opdrogen lijk ik iets in de verte te zien maar ik beschouw het als negatief. Iemand hier ervaring mee? Ik heb nog nooit zo gehad dat die bruine afscheiding dan wel dan wel niet aanwezig is, normaal komt me menstruatie meteen opzetten. Kan ik toch nog zwanger zijn of houdt me lichaam mij gewoon voor de gek? Zit ik nou nog niet op me NOD? vind zo lastig te berekenen. Ik hoor jullie ervaringen graag!
Je zit dan nu op 13 dpo en je zou dus al wel een goed zichtbaar streepje verwachten op je test. In ieder geval geen streepje die pas verschijnt na het opdrogen. Ik denk dus dat je helaas niet zwanger bent.
Ik denk het ook niet hoor, maar vind die bruin verlies heel vaag, heb dit nog nooit gehad, vandaag weer helemaal niks. Zo frustrerend zet dan gewoon door denk ik pff