2 dagen na eisprong 'geknutseld'...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleke, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

Ik heb altijd een cyclus van ong. 28 dagen. Ik meende dat ik zaterdag m'n eisprong zou hebben, maar voelde gister ook een soort van eisprong-achtige steken enz. Nu keek ik net op m'n biologische klok van Predictor en zag dat volgens daar m'n eisprong al vrijdag moet zijn geweest.. Zou kunnen dat de steken enz. gister dus ook wat anders kunnen zijn geweest, of dat de Predictor er naast zit. In elk geval; is de kans op een zwangerschap, als m'n eisprong vrijdag geweest is nu echt helemaal verkeken nu wij gisteravond geknutseld hebben? :(

2. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik heb geen idee.. ik klus altijd de hele week maar wat aan, in geval van een eigenwijs ei hehe. Vooral omdat vóór eisprong klussen heel belangrijk is. Kijk anders hier eens op, ik vond hem heel helder De ultieme zwangerworden en ovulatie kalender

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Women ik heb alle data ingebvuld en krijg een hele andere vruchtbare periode dan mijn Ovu testen...gek?

Maar die steken zijn meestal je ei.....dus niet zomaar van een schema uitgaan. Had je eerder gaan last van vruchtbaar slijm?

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bedankt voor je reactie. Vrijdag en zaterdag had ik erg veel afscheiding, wat inderdaad vruchtbaar slijm leek. Gisterenmorgen had ik steken in m'n buik. Zou m'n ei dan toch gisteren kunnen zijn???

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jazeker! Dat vruchtbare slijm komt als je het meest vruchtbaar bent dus dat was mooi op tijd.;)
    Maar soms heb je ook wel eens pijn na je ei....van de vloeistof die vrijkomt na het springen van je ei.
    Misschien was je gewoon nog op tijd.....ei leeft zo'n 24 uur en sperma kan er 12-24 uur over doen voordat deze op bestemming is aangekomen:D...

Dus het kan gewoon denk ik

6. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ja ook niet persé je vruchtbare dagen, maar wel beetje (wanneer je ei ook is) dat je kan zien wanneer je vruchtbaar bent en "hoeveel kans" je hebt. Zo'n schema is altijd maar een gemiddelden standaard denk ik. OF klopt er helemaal niets van? =(

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha nou mijn posi ovu was op de 19de en dat schema geeft voor die datums veel meer kans aan dan op de 19de.....dan loopt het alweer een stuk af voordat het bij de 19de aankomt.

Deel Deze Pagina