Ik heb 31 maart mijn laatste pil genomen, we gaan voor een tweede! Nu heb ik sinds gisteren een soort ongi-krampen onderin m'n buik, echt alsof ik ongesteld moet worden. Ik had de vorige dat ik stopte met de pil ontzettend lange en onregelmatige cyclussen dus daar ga ik nu eigenlijk weer vanuit. Ik gebruik ook ovulatietesten en heb mijn ei nog niet gevonden. Zouden de krampen dan van het ontpillen kunnen zijn? Hebben andere meiden daar ook last van (gehad)? Vind het wel een beetje een rotgevoel namelijk. Als het nou nog van een ei zou zijn
Je zegt dat je je ei nog niet hebt gevonden? Die krampen kunnen het groeien van je eitje zijn. Qua ontpillen kan ik je verder niet helpen want daar heb ik gelukkig nooit last van gehad. Oh en leuk, ik hoop dat het snel raak is!
Oh joh nooit geweten dat je het groeien ook voelt! Dat zou wel positief zijn want dan hoop ik m'n ei ook te vinden de komende tijd. Thnx!
Ik wil me graag bij jouw verhaal aansluiten ik heb 14 maart mijn laatste pil genomen en heb 18 maart m'n ontrekkingsbloeding gehad. Nu dacht ik afgelopen maandag de 15e ongesteld te worden, maar was er al bang voor dat t niet zou gebeuren. Ik ben gewend aan lange en onregelmatige cyclussen voordat ik aan de pil ging, dus ga er vanuit dat dat nu weer zal zijn. Aan het einde van de 3e week van m'n cyclus kreeg ik ook buikpijn met steken. Ik dacht, nu wordt ik ongesteld. Niet dus. Achteraf denk ik dat dat m'n eisprong is geweest, maar zeker weten doe ik niet. Anders is het toch nog ontpillen geweest. Wij gaan voor ons 1e kindje dus ben echt nog een groentje op dit gebied
Herkenbaar, wat een gedoe hè! Toen ik de eerste keer met de pil stopte werd ik er ook echt wanhopig van, mijn eerste cyclus duurde 8 weken ofzo.. Maar nu ben ik er een beetje op voorbereid, al hoop ik alsnog op een normale cyclus. Pff ben nu ook echt opgeblazen, heb jij dat ook? Broek zit heel strak en die krampen gaan ook niet weg. Hoop dat het m'n eisprong is maar de ovutesten hebben nog niet gevonden.. Maar je wacht nu dus ook op je ongesteldheid? (of liever niet natuurlijk)
Heb ik ook altijd voordat ik ongesteld word dat opgeblazen gevoel. Zit nu inderdaad te wachten op mijn ongesteldheid. Gek is dat he aan de ene kant denk ik blijf maar weg ongesteldheid, maar aan de andere kant wil ik wel heel graag weten hoe m'n cyclus loopt. Misschien is t blij jou de aanloop naar je eisprong?
Ja daar lijkt het nu wel op, ik heb een bijna positieve ovulatietest!! Had ik echt nooit zo snel verwacht, hopelijk zet het door, dan heb ik een redelijk normale cyclus gelukkig
Ik ben ook nog echt een groentje, wij gaan ook voor de eerste en heb 8 april de laatste pil ingenomen en 11 april de ontrekkingsbloeding gekregen, ontpillen heb ik wel last van, veel hoofdpijn, moe, chagrijnig en stemmingswisselingen, ik heb voor de pil wel een regelmatige cyclus gehad dus hoop na 15 jaar pil gebruik ook dat het weer regelmatig wordt. Als dat zo is zou ik komende maandag mijn eisprong gaan hebben en hoop dat ik dat ook kan voelen, is dus nog afwachten allemaal, ondertussen klussen we maar vrolijk door haha.
Spannend Drieka! Hoop voor je dat je inderdaad een regelmatige cyclus weer krijgt. Dat ontpillen geeft wel veel klachten hè, ik vind het tenminste best veel. Maar goed, dat ben je tijdens de pil ook niet meer gewend natuurlijk. En het is voor een goed doel
Dan zitten we vlak bij elkaar drieka gezellig Spannend he? Ben zo benieuwd of het snel zal lukken of dat t juist heel lang gaat duren. En je gaat idd meer opletten wat je allemaal voelt in je buik. Voel ik mijn eisprong? Of is het gewoon ontpillen? Valt niet mee in het begin!
Ik ben 7 maart gestopt en kreeg 3 dagen later de pil-ongi. Wacht nu nog steeds op m'n echte menstruatie.. Duurt lang zeg! Maar last van ontpillen heb heb ik helemaal niet
Spannend allemaal! Ik ben vorige week gestopt met de pil en wacht dus ook af wat mn lichaam gaat doen. Ik verwacht morgen mn laatste dag te hebben van mn 'ontrekkingsbloeding'. Ben best een beetje bang voor alle ontpilsymptomen.... Heb ook 15jr de pil geslikt en gaan binnenkort aan de slag voor ons 1e wondertje. Succes allemaal
Hoi hoi Ik zit inmiddels in ronde 3 na 16 jaar de pil. Helaas veel ontpilverschijnselen bij mij...vooral die op eventuele zw kwaaltjes lijken Dus het kan idd door ontpillen komen maar ja haha hoop natuurlijk dat je zwanger bent Succes Liefs
Bij mij is m'n buik inmiddels erg onrustig. Voel sinds een week bijna de hele dag door krampen/steekjes. Ook mn huid is erg onrustig.. Fijn Hoe gaat het met jullie?