Hallo dames. Ik heb een waslijst aan klachten. Misschien is het toch nog ontpillen? Veel afscheiding Veel last van obstipatie Duizelig pijn in de borsten word steeds erger Misselijk Last van tranende ogen Snap er niet veel meer van. Ik ben in begin Februarie gestopt met de pil. Wie herkend dit?groeten jennie72
ik heb wel een paar van die simtonen maar niet allemaal.heb geen tranende ogen maar de rest allemaal wel!!heb je al getest?? liefs maloeke
Het kan nog steeds ontpillen zijn hoor .. Maar je bent al twee dagen overtijd, binnen een paar dagen een testje doen misschien?! Ik hoop voorje dat het raak is!
het lijkt mij geen ontpillen, als je begin feb bent gestopt tis nu bijna half juni ,dan lijkt mij dat het nu wel uit je lichaam is
dit vond ik op een dokters site over ontpillen: Normaal gesproken is het zo dat als je met de pil stopt dat de maand daarna alle hormonen uit je lijf zijn. Dat neemt niet weg dat het soms even duurt voordat je lichaam weer een normale cyclus heeft. Dat hoeft niet, dan kan.
Ze heeft al gestest, maar negatief. Jennie, mischien kun je in 1 topic blijven? Of meeschrijven in de NOD topics?
Hai Natas. Ja dat is goed. Zal ik doen. Zal het bij 1 topic proberen te houden. Goed? groeten jennie72