Hoi, Ik ben een veelste vroege tester... De eerste paar testen waren echte tuuuuuurtesten. Nu ben ik een aantal dagen verder en mijn testen van de kv 2v5 lopen heel erg langzaam op. Maar dan ook echt heel erg langzaam. Hebben meer dames dit gehad? Ik zit nog ongeveer 6 dagen voor mijn nod, denk ik. De aankomende dagen ga ik niet meer testen, want ik maak mezelf onzeker, aangezien mn borsten steeds gevoeliger worden en de steekjes bij mn schaambeen.
??? 6 dagen voor je nod?? 8 oktober zat je nog op 9 dpo. Dan moet je dus nu al op 12 dpo zitten en niet pas op 8 dpo?? Ik snap nu niks meer van je verhaal (ff in verwarring)
Aangezien ik er een zwaar hoofd in begin te krijgen en de onzekerheid bij mij toe slaat, ga ik nu maar uit van mn langste cyclus. Heb er inmiddels spijt van dat ik zo vroeg ben gaan testen.ik denk dat ik nu gewoon t beste kan stoppen met testen.
Ik ben ook een vroege tester, en ja sommige verklaren je dan gek 😉 Ik heb een onregelmatige cyclus en ik ben beginnen testen ONGEVEER 10dpo (weet niet precies wanneer ovulatie geweest is. Ik had een streepje waar je niet voor moest turen. Ik ga er nu vanuit dat morgen mijn NOD is en ik heb gistere en vandaag knaltestjes gehad. De eerste dagen liep het ook niet erg op hoor.
Gefeliciteerd! Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus gehad, inmiddels ben ik 26 kilo afgevallen en is mn cyclus weer zo goed als regelmatig de laatste paar keren. Maar vind het moeilijk om erop te vertrouwen aangezien het jaren anders is geweest. Dus ik ga er vanuit dat vrijdag mijn nod is. En nu gewoon hopen dat ik dan niet ongesteld wordt. En mn zere borsten en steken niet voor niks zijn geweest.
Moeilijk e! Ik kon me niet inhouden. Mijn nod zou tussen 12 en 15/10 moeten zijn, maar aangezien ik nu al knallers heb, ga ik ervan uit dat het morgen zal zijn. Ik ben dus 5dagen voor nod beginnen testen. Zie hier mijn resultaat 😃 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Mooie testen hoor! Maar zo mooi duidelijk zijn die van mij nog niet, helaas. Wou wel dat de mijne net zo was als jouw lichtste.. haha.. maar goed, ik heb nog een paar dagen de tijd, maar ik weet inmiddels niet meer wat ik ervan moet denken. Van mijn zoontje had ik ook heel laat een positieve test, misschien dat dat nu wel weer zo is. Maar dat is afwachten.
Dit is de mijne van vanochtend. In t echt is hij wel wat duidelijker, op de foto is t niet zo goed te zien.
Hij staat ook heel vaag op de foto. Op de foto zie ik het zelf ook bijna niet. Naja, we wachten gewoon af. Hopelijk worden ze nog duidelijker.
Ik zie het helaas ook niet echt op de foto. Misschien is het toch maar beter om te wachten tot NOD. Als je echt zwanger bent, moet er dan zeker wel wat te zien zijn . Succes!