Hier had ik ook geen echte knaltesten, pas een paar dagen na de officiële testdatum was ie echt super duidelijk. En opgedroogd zag het er nog weer anders uit vond ik... Anders doe je eind van de week een digitale?
Ga ik doen. Net ook even naar de pretecho optie gekeken. Denk dat ik dat binnenkort maar eens ga doen. Aan de andere kant bedenk ik me dat ik de laatste keer pas met 6 weken ook echt iets merkte (werd toen enorm ziek van de misselijkheid) en daarvoor bijna niets. Nu heb ik al de reukzin van een gorilla hahaha 😊 niet prettig als een rokende collega naast je staat..blrgg
Vervelend hè dat wachten! Wat je zegt een kindje is al spannend als je de keuze maakt om er voor te gaan! Ik heb net de verloskundige gebeld en kan 4 nov al komen voor de 1ste echo. Ben zo benieuwd. Ik ben dan 7+3 dus hoop dat er iets te zien is. Ik hoop hier ook steeds op wat meer en duidelijkere kwaaltjes hoor. Puur en alleen om mezelf gerust te stellen. Goede tip trouwens met dat water! Ik wist niet dat dit kon. Mijn testen zijn weer mooi helder wit! En nu zie ik de tuurstreepje van 10 dpo wel duidelijk
Water tip van de testen. De mijne waren ook geel geworden. En ik wist niet dat je ze kon laten doorlopen met water om ze weer wit te krijgen haha Helaas wil alleen de test van vandaag nog niet wit worden hij blijft half geel? Heb jij al een afspraak bij de vk staan?
Ik heb ook nooit een knalfeest gehad. Veel dames van dit forum gingen ervan uit dat het een miskraam zou worden. Ik ben toch echt ruim 32 weken zwanger! Een positieve test is een positieve test. En voor de rest gewoon afwachten. Mis kan het altijd gaan, ook als je een knaltest hebt. Veel testen en oplopende lijntjes willen zien is echt iets van dit zwangerschapsforum. Wij dames kunnen ons er echt gek mee maken. Dus ik zeg: gefeliciteerd!
De testen lopen op, dat is het belangrijkste. Je weet niet precies wanneer je eisprong was misschien en wanneer de inestelling heeft plaatsgevonden, dat kan allemaal invloed hebben op de knalheid van je testen voor nu ben je gewoon lekker zwanger! Spannend blijft het toch, ook na de eerste echo ik had zelf na ongeveer 1,5week (na de eerste positieve test) een cb digital gedaan om het extra te checken. Voor nu gefeliciteerd! Ow ja en steeds twee testen achter elkaar doen is een beetje zonde haha ik zou ze liever bewaren en over 2 dagen nog eens testen
Ik zeg ook, een streep is een streep, dus van harte meid! Zekerheid heb je nooit, helaas (vind ik dan persoonlijk) is de gehele zwangerschap afwachten. Tot de eerste test, tot de eerste echo, tot de 20 weken echo, tot hij/zij levensvatbaar is, tot hij/zij geboren is. Het blijft geduld, geduld en geduld. Ik heb zelf met 6 weken een eerste echo gehad bij de verloskundige. Een inwendige dat dan weer wel. Is hier gewoon standaard. Dan met 10-12 weken een termijnecho. Ik zou gewoon eens bellen naar de verloskundige. Zeg dat je zwanger bent en je je afvraagt wat je nu moet doen. Misschien komen ze dan zelf wel met die 6 weken echo
Ik ga vandaag naar de VK bellen. Die kent me nog van de laatste keer dus misschien kan ze me gerust stellen. Stom, ik weet maar vriendlief heeft me verzocht om vanochtend toch nog een keer te proberen. Dit gedaan en streepje is ietsjes lichter dan gisteren maar nog wel zichtbaar. Ben nu zelf ook klaar met testen. Kost energie...straks dus vk bellen en over 2-3 dagen even een ander merk proberen...
Net VK gebeld. Mag over 2.5 weken komen voor een vroege echo. En tot dan lekker afleiden. Vrijdag nog een keer testen maar niet eerder. En proberen positief te blijven. Dat is een beetje lastig nog maar we gaan ervoor...
Fijn dat je vroeger op een echo mag komen. Ik zou wel vrijdag met dezelfde test testen, als je nou een ander merk gebruikt dan weet je al helemaal niet of ze oplopen en dat kan je erg onzeker maken.