Solgar is heel erg goed, maar ik slik zelf Orthica. Ook een natuurlijke variant. Natuurlijk wordt beter herkent door een lichaam.
Compleet mama plus van Davitamon (is met Omega 3). Zijn grote pillen maar gaan toch goed binnen. Zijn niet zo goedkoop maar onlangs was er een actie bij de Etos en heb ze groot ingeslaan
Prenafem van Orthica. Geen goedkope rotzooi met vulmiddelen en hulpstoffen voor mij. Opname is ook nog eens slecht. Ook voor de kindje de vit D&k en daarna D alleen van Orthica.
@Emm ik geloof dat het echt geen verschil maakt hoor! Ik vond alleen die van kV niet weg te krijgen zo vies.
compleet mama, dit adviseerde de vk... heb getwijfeld om de multivitamine van kruidvat te nemen of deze, maar deze is toch wel meer gericht op zwangerschap, vandaar maar de dure genomen
Gravitamon sinds ik weet dat ik zwanger ben, daarvoor en nog steeds El Mare omega 3. Heb er nu dus 2.
Ik ben met de Davitamon compleet mama met visolie gestopt, daar werd ik zoveel misselijker van. Nu weer de vsm mama en een stuk minder misselijk