Hallo Allemaal, Het is vandaag 2 dagen na mijn nod en ik ben nog niet ongesteld. Zondag 20 sept. had ik ongesteld moeten worden. Ik heb een zeer regelmatige cyclus en word normaal ook netjes op die dag ongesteld. nu heb ik gisterochten nog een cb digitale test gedaan maar niet zwanger. nu heb ik vandaag weer een cb test gehaald met conceptie indicator. Zou ik straks testen? of nog een dag ofzo wachten? Verder heb ik de verschijnselen: extra afscheiding, gevoelige borsten, steken in onderbuik, vette huid en haar en maagzuur. Wat denken jullie? groetjes Anlief
ik zou een gewone streepjes test kopen? beetje weggegooid geld misschien was je eisprong wat later en ben je nog niet overtijd. enne kwaaltjes krijg je pas als je hcg in je lichaam hebt en een positieve test. dus dat lijkt me nog een beetje te vroeg
Ik 3,5 week overtijd! Dus kan niks zijn. Was ook heel regelmatig en had alle zwangerschapssymptomen maar niet zwanger. op het moment dat ik de test deed verdwenen ook alle zwangerschapssymptomen, je kan jezelf dus veel wijsmaken
anlief, 2 dagen na nod zegt nog niks, maar je kunt al wel testen. Ik zou er steeds een dag tussen laten. Morgen dus maar eens testen! Succes!
Ik zou er een dagje tussenlaten maar als ie echt helemaal wit was dan kloppen je kwaaltjes dus niet met het hormoonniveau en vraag ik me af of je wel zwanger bent. Maar ik duim voor je.
Ik zou als ik jou was eerst goedkopere testen doen zoals die twee testen van 5 euro van de kruidvat. De CB heeft meer HCG nodig dan die van de kruidvat.
die 2v5 is een goed aanrader! qua prijs! maar er staat in de bijsluiter dat de cb al vanaf 25 test en volgens mij die vd kruidvat bij 50, hoe kan dat dan?
En dat zegt inderdaad veel over het verdere verloop van je cyclus na pilstop. Helaas niet . Veel vrouwen hebben eerst een onregelmatige cyclus waarna hun cyclus normaal wordt. Er zijn ook veel vrouwen die eerst een keurige cyclus hebben waarna hun cyclus alsnog op hol slaat. Helaas . Dus het zegt niks, temeer je nog maar net 2 maanden met de pil gestopt bent. Ik zou goedkopere testjes kopen. Nog steeds negatief? Dan ben je helaas nog niet zwanger, maar heb je toch last van het zogenaamde ontpillen en de onregelmatige cyclussen die daarbij horen.
Ik test in de avond met alle 3 de zwangerschappen veel duidelijker dan in de ochtend maar normaal gesproken is ochtend het beste
Die van kruidvat 2v5 reageert al op 8 hcg, ook al staat het anders vermeld. Ik zou deze toch gaan proberen. Maar twee maanden na je pilstop zegt nog helemaal niks, ook niet als je de eerste maand keurig op tijd ongesteld geworden bent. Je lichaam zit nog in dat stramien, dus de kans dat je menstrueert na precies 28 dagen is groter in het begin van je pilstop. Ontpillen kan vele maanden duren! Mocht de test negatief zijn en je wordt alsnog ongesteld, raad ik je aan om je eisprong te bepalen, zodat je precies weet wanneer je kunt testen. Succes!!
Ooh nog maar 2 maanden gestopt. Omdat je zei dat je altijd zeer regelmatig was, dacht ik dat je al een jaar ofzo pilloos was. Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent. Test over een dag of 3 nog eens
Ik ben al eerder van de pil afgeweest en toen ook gelijk en blijvend regelmatig, toen ook met 3 mnd zwanger, van mijn schat v een dochter die nu 1 jaar en een maand is Vandaar dat ik weet dat t snel kan gaan bij mij. nu dus zo ongeveer weer een jaar aan de pil geweest en nu 2 mnd gestopt. vorige x was ik al 20 jaar aan de pil, maar toch heel snel raak na t stoppen, vandaar dat ik weet dat t kan maar ga straks nog ff snel kruidvat testjes kopen stom trouwens dat dat verkeerd aangegeven word dan van de 8hcg ipv 50hcp! vorige x met zwangerschap na 2 dgn na nod getest s avonds
Dat je de vorige ronde gelijk mooi regelmatig liep wil niet zeggen dat dat nu weer gebeurd helaas Het vrouwenlichaam is nog altijd geen robot
2 dagen zegt weinig. Kan liggen aan meerdere omstandigheden. Hoe lang je al van de pil af bent, eigen spanning van het hopen/wachten ed. Succes