Wel heel erg tuur, ik lijk wel iets te zien. Nog even wachten hopelijk op je nod een duidelijke test.
Deze mongol is lekker bezig oh🙈 Clearblue digital zegt niet zwanger, maar die heeft meer HCG hormoon nodig dacht ik. Had niet meer geplast op die ene keer vanochtend na, dus dacht, probeer het gewoon. Heb deze Sensitest net gedaan.
Nou nou, haha 😂 wel lief blijven tegen jezelf he! Op de tweede foto van je eerste test zie ik echt een mega tuur streepje. Op die foto van die dipstick zie ik een licht streepje zonder tuur. Die laatste 2v5 heeft ook twee streepjes, maar de foto kwaliteit is zo slecht dat roze grijs is geworden. Ik ga heel voorzichtig zeggen dat ik een oploop zie en ik hoop dat hij verder blijft oplopen! 🤞🏻
Ik zie ook iets op je kV na opdrogen. Ik hooooooop dat deze lekker op gaat lopen en dat je morgen/overmorgen sneller iets ziet! Ik heb al 1 duim uitgeleend, maar zal de andere aan jou besteden!
Ik zie m! Net zoiets als mijn testjes denk ik... wat spannend he! Heel veel succes! Hoop dat het een zwangerschap is!
Beter was wachten tot morgen, ik weet het, maar kon me niet inhouden daarnet. 5min gewacht, maar zie nog steeds niks met 't blote oog🙄 En op de foto eigenlijk ook niet (meer).. 11 (of 12) dpo, cyclus dag 31