Test blijft zo licht of ....?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tasjaaa, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoi,
    Ik heb 15 februari licht positief getest met die van action. En 16 februari met clear blue digital positief getest stond op 1-2 dus 3 a 4 weken zwanger. Nu is het de 19de en heb ik een test van de wibra gehaald.. 3 voor 1,99 net zulkte testen als action. Maar ik vind het nog zo licht? Is wel eind van de middag gedaan. Ben meteen bang dat het dan weer mis gaat.

Hier de testen van de 15de en 16de

Attached Files:

2. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    En dit is dus de test van vandaag....

Attached Files:

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Om testen te vergelijken zou ik testen van hetzelfde merk nemen..
    Omdat dit 2 verschillende zijn vind ik het lastig om er iets over te zeggen..

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    die van action en wibra zouden dezelfde moeten zijn.
    Blijf de komende dagen gewoon om de dag een testje doen om te kijken of ze oplopen, soms maak je gewoon wat minder snel HCG aan :)
    Desnoods zou je bij je huisarts kunnen vragen of ze je HCG waarden willen prikken.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    doe eens een kruidvat test die zal vast stuk duidelijker zijn.. kun je die na paar dagen nog eens doen om te zien of ie goed is opgelopen

6. mamavanjes

mamavanjes Actief lid

Nov 21, 2013
    148
    0
    16
    Hoeveel dpo ben je? Die action en wibra testen duren trouwens wel lang voor ze echt knallen. Misschien een kv 2v5 doen. Maar om te vergelijken kun je beter zelfde merk gebruiken.

7. Faith030

Faith030 Actief lid

Jul 16, 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 10 weken zwanger en ik heb nog steeds een heel licht streepje op de zwangerschapstest van kruidvat 2v5. Heb toevallig van de week nog getest omdat k een test overhad en ik het gewoon heel leuk vindt om na jaren zo een 2e (lichte) streep te zien!

Heb al een echo gehad, alles ziet er goed uit gelukkig!

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,250
    23,359
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb maar 1 test gedaan. Toen die positief was wist ik genoeg. Waarom nog door blijven testen? Geen bloed is goed denk ik dan.

9. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Dit. En als het misgaat dan kan je je testen tot je een ons weegt, maar gebeurt het toch wel. En als het goed gaat dan test je over 3 weken nog positief. Gewoon wachten, merk je t vanzelf. ;)

10. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties! Ja waarom weer testen.. die testen van wibra zijn goedkoop en het leek me gewoon leuk om nu een knaller te zien. Maar dat was dus niet zo. En indd die testen duren echt enorm lang. Blijft hele tijd wit en dan opeens begint er een streep te komen terwijl bij die van kruidvat zie je dan gelijk oplopen. Ik wacht het gewoon lekker af. Het is na mijn idee goed aan het rommelen. Steekje hier steekje daar.. en mijn borsten, puisten die zomaar op komen.. dus de hormonen zijn na mijn idee nog flink bezig :p ik heb nog 2 testen over dus kan nog even op testen natuurlijk.. morgen ochtend nog 1

11. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    20 januari was mijn 1ste dag van mijn laatste menstruatie. Dus hoeveel dpo ik zit geen idee. Volgens mij heb ik rond 30 januari mijn ovulatie gehad

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    mijn vk zei.. een beetje zwanger bestaat niet, sstreep is streep..

13. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Ook mee eens. Ik heb paar testjes gedaan maar nooit een knaller gehad.

14. Babystew

Babystew Niet meer actief

Goh, verkoopt de Wibra nu ook testen..?

Even OT; ik had bij mijn dochters ook nooit echt knallers, of misschien stopte ik te vroeg met testen ofzo haha. Maar 4 dagen voor NOD wel altijd al iets te zien dus maakte wel al vroeg genoeg hcg aan blijkbaar..

maar goed, je kan inderdaad het beste met hetzelfde merk testen als je wilt gaan vergelijken. En ik snap heel goed dat je veel testjes doet, ook omdat deze zo lekker goedkoop zijn! Het blijft allemaal onzeker maar je probeert toch 'iets' van zekerheid vast te grijpen (hoewel oplopende testen natuurlijk niet altijd een zekerheid zijn dat het goed blijft gaan maar ja.. Als de testen in die eerste weken steeds lichter worden dan ziet het er vaak toch niet goed uit). Wachten duurt lang... Succes en sterkte

15. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Volgens mij lag het aan die ene test gister hoor, of omdat ik eind vd middag pas teste. Ik heb nu weer test van wibra gedaan en er stond binnen de 3 min al een roze streep!

Ik begin goede hoop te krijgen dat het goed blijft gaan.

Attached Files:

16. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

Nov 3, 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    deze is heel mooi. gefeliciteerd! mooi begin van de dag :)

17. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ziet er goed uit hoor! En donkerder dan je andere testen!
    Een voorzichtige gefeliciteerd! 😊

18. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Zo die is mooi duidelijk!Gefeliciteerd!

19. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836