Hallo dames, Ik heb mijn ' online berekende' ovulatie op 5 februari gehad. Mijn NOD zal op 19 februari moeten zijn. Ik kan niet wachten om te testen.. Wanneer kan ik beginnen met testen denken jullie??
Mijn NOD is op 21 februari en ga ook echt op 21 februari testen! Ik verwacht niet veel van deze ronde, omdat het de eerste is.. Dus heeft denk ik niet veel nut om eerder te testen!
hahaha eigenlijk niet, maar als het niet anders is dan zal ik moeten wachten tot 19 februari.. pff dat wachten ook de hele tijdd..
Tja hihi ik zou bij een vermoedde ook niet kunnen wachten en dan probeer ik waarschijnlijk al een testje ervoor. Dag of 2 ofzo. Ik heb er al heel wat versleten... Ach ja Doe gewoon lekker wat goed voelt, maar laat je het wel hier weten? Nu ben ik ook benieuwd
Bij mij zijn er inmiddels ook al een stuk of 4 doorheen.. Volgens de app van predictor moet vandaag de innesteling zijn en dan zou die morgem helemaal ingenesteld zijn. Nou heb ik sinds gisteravond enorme steken in mijn onderbuik aan de linkerzijde en mijn rug trekt enorm als ik zit of aan het lopen ben.. Ohja, en ik ben ook nog soort van verkouden dat maar niet doorpakt, heeeel vervelend! Zouden dit symptomen kunnen zijn van een innesteling?
Ik weet niet of er symptomen bij een innesteling horen, 1x eerder wel zwanger geweest, maar totaal niet op de symptomen gelet. Wanneer ga je testen?
Zowel een eisprong als een innesteling houden zich niet aan online berekeningen, sorry. Je ei gaat in de meeste gevallen echt niet springen op de dag dat een app of berekening zegt dat die moet gaan springen! De online berekeningen gaan uit van gemiddelden en de meeste vrouwen zijn niet gemiddeld. Ook kunnen ze niet in jouw lichaam kijken. De kans is zeer groot dat je eisprong veel eerder of later komt dan een berekening aangeeft. Ook merken de meeste vrouwen niks van een innesteling. Wil je zeker weten wanneer je eisprong plaatsvindt, dan kun je beter ovulatietesten gebruiken. Die maken namelijk gebruik van je urine en zijn daardoor vele malen nauwkeuriger en betrouwbaarder. Sorry voor mijn nuchtere input. Hoop desondanks dat je toch zwanger mag zijn!
Ik kan niks met 'online berekende' eisprongen en innestelingen. Die zeggen namelijk niks over jou, jouw lijf en jouw cycli. Ik zou uitgaan van je langste cyclus om NOD uit te rekenen en testen op je NOD. En als dat je te lang duurt, dan zou ik 2 of 3 dagen voor die verwachtte NOD testen.
Ben nou op dag 30, dus wss 1 dag overtijd. Nog steeds niet ongesteld en een negatieve test in mijn handen van de action. Nog even afwachten en anders even van een andere merk nemen. Pff word er gek van..
Zou testen met de kruidvat 2 voor 5,- Action staat erom bekend dat ze pas later positief resultaat geven. Licht streepje action is 9 van de 10 keer donkerder streepje op de kv testen.
Vanmiddag anders even bij de kruidvat langs.. want nog geen teken van menstruatie te bekennen.. ik ben daarin tegen wel erg prikkelbaar de laatste 2 dagen..
Ik ben nooit aan de pil geweest en mijn laatste cyclus was 31 dagen. De andere cyclussen waren 28, 28, 29 dagen
Hoi lm19, Ik heb een cyclus van 31 dagen en heb mijn Eisprong meestal rond dag 12 (Ik gebruik clearblue testen). Zo zie je maar dat dat bij Lange na niet klopt met een online calculator. Ik vraag me nu alleen af of iemand weet of Ik dan wel gewoon 14-16 dagen na ovulatie kan testen? Dat zou namelijk zondag zijn, anders moet Ik een week langer wachten en dat is zoooo moeilijk. Maarja zit denk Ik niet veel anders op! Succes iedereen met wachten en testen!