Ervaringen&tips met maca en/of conceive + ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SaarAmir, 9 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    Hoi allemaal,

Omdat dit alweer onze 6e ronde word, ben ik op het internet op zoek gegaan naar eventuele hulpmiddelen.
    Ik slik al diverse vitamines bij maar mijn man nog niet. Dus voor hem heb ik Proceive kinderwens man tabletten gehaald.
    En voor mezelf heb ik de de super maca van lucovitaal aangeschaft, echter is het een en ander nog onduidelijk voor mij. De een schrijft namelijk dat je het vanaf menstruatie tot eisprong gebruikt, en de ander gebruikt het continu tot een positieve zwangerschapstest. Kan iemand mij hierin helpen wat het beste is aub :D

Ook heb ik het vruchtbaarheidsmiddel van conceive+ aangeschaft. Als iemand hier ervaringen/tips bij heeft hoor ik het graag.

2. Michellevh

26 okt 2023
    65
    37
    18
    Vrouw

Heb oprecht van alles geprobeerd. Niks heeft geholpen. Zijn nu bezig met ronde 2 iui.
    van maca tot kruikje op rug, teunisbloemolie, die glijmiddel en nog wel meer dingen.

Denk dat je gewoon geluk moet hebben.

Zitten nu in ronde 31 dus geloof mij, heb genoeg geprobeerd

TheBronx vindt dit leuk.
  3. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    Ah lastig. Hebben ze iets gevonden bij jullie of zit alles voor de rest wel goed?
    Ik heb al een zoon en ben toen direct zwanger geworden zonder enkele hulp of dergelijk, ben ook al bij de dokter geweest maar die geeft aan dat alles 100% goed zit en dat we gewoon geduld moeten hebben, maar ik ga dan toch twijfelen aan mezelf..

4. Michellevh

26 okt 2023
    65
    37
    18
    Vrouw
    Was niks bij ons bekend helaas. Alles was goed. Je moet echt geluk hebben!

SaarAmir vindt dit leuk.
  5. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    ja idd!

Deel Deze Pagina