Symptonen? helemaal niets

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door believe, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Voordat ik zwanger was las ik altijd wat de symptonen konden zijn voor een eventuele zwangerschap. Geloof me, ik had bijna alle symptonen die op alle site's werden beschreven en maakte mezelf steeds wijs dat ik zwanger was. Iedere maand weer een teleurstelling. Ik had me erbij neergelegd en de symptonen waren weg en wat dacht je....... ZWANGER! Ik ben nu 5 weken zwanger en heb geen een symptoon gemerkt en nu nog niet, dus laat je niet gek maken, je hoeft niet altijd symptonen te hebben. (hoe vaak heb ik nu het woord symptonen gebruikt #-o

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tja, ik heb ook geen symptomen, dat zegt inderdaad helemaal niks over je zwangerschap.
    In het begin hoopte ik wel eens op een misselijkheidje, voor mijn eigen gemoedsrust, maar nee hoor, nog geen vlaagje gevoeld.
    Ik betrap mezelf er trouwens wel op dat ik van andere zwangeren die klachten af en toe wat overdreven vind, maar ja, niet iedereen heeft het geluk van een symptoomloze zwangerschap.

3. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Nee helaas niet, maar ik ben er wel blij mee. "Dat stiekum misselijk willen zijn is heel herkenbaar hoor ;) )

4. Niet meer actief

Ja ik twijfel als ik een dagje mijn borsten niet pijn voel doen haha, soms zijn iets van symptomen wel wenselijk (dan voel je je tenminste zwanger haha) zeker in het begin :)

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Believe,

Ik had hier dus een topic over gestart. Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD en normaal heb ik dan allang gevoelige borsten, buikpijn, misselijk. En elke keer dacht ik dat het raak kon zijn, maar helaas.
    En nu heb ik dus nergens last van. Soms wat steekjes in mn buik maar daar blijft het dan ook bij.
    Ik zal dus nog een paar daagjes moeten wachten.
    In ieder geval is het leuk om te lezen dat je niet altijd perse wat hoeft te voelen om toch zwanger te zijn.

Liefs Vanilia.

En allemaal proficiat en succes met jullie zwangerschap!

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    tja hier ook allerlei kwaaltjes, maar kan net zo goed een buikgriepje zijn bij mij.... we zien wel over 4 dagen..

7. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    PS IK WIL NU OOK EINDELIJK EENS ZO"N MOOIE BANNER!

8. Niet meer actief

ik hoop het voor je mee hopes!

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hier hetzelfde.... dacht echt dat ik gewoon ongesteld ging worden.
    Ook word ik soms onzeker dat ik niet superveel voel (beetje pijnlijker borsten, ministeekjes in mijn buik/liezen en grotere tepels), maar dan is het altijd fijn te lezen dat er dames probleemloos zwanger zijn zonder klachten. Een beetje ochtendmisselijkheid zou mij wel enigzins geruststellen.

Overigens hoor ik ook vaak dat de echte klachten wat later komen. Week 6 /7.... het zal mij benieuwen. Zolang ik niet 3 maanden kotsend boven het toilet hang, ben ik errug blij. Maar belangrijker nog is dat die frummel in mijn buik goed groeit! :D

10. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik heb ook al last van verschillende symptomen....misselijkheid, pijnlijke borsten, buikpijnen....is dat niet wat aan de vroege kant?

maar zoals ik het zo lees zegt het dus niets :(
    blijft maar dus maar afwachten....

Deel Deze Pagina