2 dagen ongesteld ipv 6-7 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stef070, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef070

stef070 Nieuw lid

1 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 stef070, 1 mei 2015
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
    Hey Lady's

Ik zit met een vraag, die misschien vaak is gesteld :D (sorry alvast) maar ik zit zelf met veel vraagtekens en ik twijfel.
    Want ik probeer met mijn partner al een tijdje zwanger te worden van onze 2de kindje....p.s ik gebruik al 4 jaar geen pil meer!

Het zit zo, ik word meestal de 28ste van de maand ongesteld, mijn menstruatie duurt altijd 6 tot 7 dag de eerste 3-4 dagen redelijk veel bloedverlies en de laatste dagen meestal licht bloedverlies!
    Ik moest afgelopen woensdag 28-4-2015 dus ongesteld worden, maar dat was niet het geval.

Alleen nu is het dat ik 1 dag te laat ongesteld ben geworden op donderdag 29-4-2015, (dat is opzich altijd mogelijk 1 dag te laat) ik werd gewoon normaal ongesteld, normale bloeding wat ik altijd eerste 3-4 dagen heb van mijn menstruatie en last van lichte krampjes, op vrijdag dag 2, 30-4-2015 van me menstruatie was ook gewoon normaal ongesteld.

Alleen (vandaag) zaterdag dag 3, 1-5-2015 was ik nog ff licht ongesteld en in middag was het 1 keer helemaal gestopt!
    Voor de rest heb ik hele lichte krampjes en steken in me onderbuik en licht last van me borsten. ik moet ook ietsje vaker plassen dan normaal.

Voor de rest is ook mijn smaak en reuk veel sterker dan normaal. (maar misschien ken dat ook komen doot dat ik 8 dagen ben gestopt met roken)

Ken iemand mij uit deze twijfel helpen want is echt voor mijn super vreemd dat ik maar 2 dagen echt ongesteld ben geweest ipv 6-7 dagen.:$:(

p.s ik heb vanavond een test gedaan en en was negatief.

alvast bedankt voor jullie antwoorden!

2. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Ja je lijf doet soms vreemde dingen he! Als de test negatief is zou ik er van uit gaan dat je niet zwanger bent... Je cyclus en menstruatie kunnen door allerlei dingen beïnvloed worden. Als je je over een week nog zo 'anders' voelt, zou je altijd nog een testje kunnen doen.
    Succes!!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan prima dat je menstruatie van tijd tot tijd korter dan wel langer is dan gebruikelijk. Dat kan onder invloed van bijv stress of gezondheidsklachten (griep etc)
    Ik heb het zelf gehad in de periode rond/na een verhuizing. De eerste twee periodes was ik maar 1-2 dagen ongesteld en de twee periodes erna werd het "vrolijk" ingehaald met 8-10 dagen ongesteldheid... en ook nog heeeeel heftig. Was wel in de tijd dat ik nog de pil slikte, maar dan nog.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De 28e was dinsdag, niet woensdag, dus je dagen lopen helemaal door de war. Dan kom je anders uit, toch..

5. stef070

stef070 Nieuw lid

1 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel wel voor de reacties. Ik wacht gewoon af anders doe ik later nog wel een test of ga ik langs de HA.
    Sorry van de dagen die Door de war staan, ja mijn weekend was eerder begonnen dan normaal haha.

Deel Deze Pagina