Help..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Verliefd91, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Ik zit nu in de wachtweken en die zijn vaak slopend, maar ik vraag me af of er meer mensen zijn die behoorlijk veel sperma weer verliezen.. Ik heb altijd het gevoel dat er echt heel veel uitloopt, hoewel ik natuurlijk netjes 20 minuten op me rug blijf liggen om t goed op zijn plek te laten komen..
    Mensen die dit ook hebben en toch een prachtig wondertje hebben gekregen of gaan krijgen? :(

2. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wat eruit komt, is mij altijd verteld, is het vocht waar de jonge mannen en vrouwen (want het is het mannelijke deel die dit bepaald) in zitten. Het sperma wat erbij zit zijn de dode en de lamme zeg maar. Er zijn er elke keer zoveel dat de sterke allang begonnen zijn met hun reis wanneer dit eruit komt.
    Ik merk zelf altijd wel dat er minder uit komt rond m'n eisprong. Misschien dat dat komt omdat dan de baarmoedermond open staat? :) Dat is het enigste wat mij altijd opvalt.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dit gebeurd bij iedereen....

De goede zaadjes zwemmen door
    En de zwakke, waar je dus soieso al niks aan heb komen er weer uit

Dit is heeeeel normaal hoor en heeft geen invloed op wel of niet zwanger worden

4. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Is heel normaal, had ik ook altijd.

En één van de keren (nadat ons verteld was dat wij nooit een kindje van onszelf zouden krijgen en we dus niet meer klusten om zwanger te worden maar dat het echt een leuke 'klus' was) dat ik meteen ben opgestaan en ben gaan douchen, is het raak geweest.

Dus maak je geen zorgen...

Deel Deze Pagina