hallo. ik ben nu 2 dagen over tijd en nog niet ongesteld. ik heb 4 testen gedaan waar 2 positief waren en 2 negatief waren. de laaste 2 waren negatief. maar ik heb nog wel alle kwaaltjes. ik zit al een tijdje in spanning. heeft iemand hier ervaring mee. ik voel me eigenlijk net als bij mijn eerste zwangerschap. maar door die negatieve testen maken me wat onzekker. heeft iemand hier ook ervaring mee? gr jolanda
ik heb 2 van claer bleu plus gedaan en dat 3 4 dagen voor me nod en die waren positief en ik heb die andere 2 gedaan gisteren en vandaag en vandaag alleen met ochtend urine en dat was met clearbleu digital. gr jolanda
Was dat die gewone clearblue digital of die met indicator?? En heb je foto's van de clearblue plus testen, dan kunnen we kijken of die echt positief zijn of een indroogstreep/voorgedrukt streepje.
Hm dan word het lastig, want die indicator schijnt heel gevoelig te zijn! Misschien dat het voor je nod al is misgegaan en moet het nog loskomen ofzo? Aangezien je geen foto van de testen hebt word het voor mij (ons) moeilijk bekijken wat het nu precies is. Zowieso over 2 dagen nog eens testen en dan een ander merk proberen.
als het wel zo is is het hopelijk niet fout gegaan. en welke test kan ik het beste hallen dan. wat denk jij wat het kan zijn wel of niet zwanger. want ik voel me namelijk wel zo als bij me eerst zwangerschap. kan me hcg niet te laag zijn?
ik zou het morgen of overmorgen nog eens proberen met ochtend urine.. mocht het dan negatief zijn dan weet je iig dat je je ongi kan verwachten,en als het goed is zou je hcg verdubbeld moeten zijn en juist een posi test geven.. spannend hoor! ik duim voor je!
Ondanks dat ik er nooit goed mee testte, hoor ik wel goede verhalen over de Kruidvat 2 voor 5 euro. Zowieso zou ik ook nog een clearblue plus test halen, die zou dan zeker nu donkerder zijn als je echt zwanger bent.
ik heb toch geprobeerd de test op de foto te zetten. kijk maar of het gelukt is dit is me eerste test
oke die zal ik hallen ik heb net 1 teste erop gezet maar niet erg duidelijk dit was me aller eerste test
ik vind de test te wazig om te kunnen zeggen of ik wat zie of niet.. wil je geen valse hoop geven.. sorry
Je moet je camera even op macrostand zetten ( het tulpje) dan worden de foto's scherper. Zo op het eerste gezicht zeg ik: negatief. maar dat kan ook van het wazige komen dat ik het gewoon niet goed zie