Een vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mvrtjex93, 15 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Oke ik vind het heel moeilijk om het hier neer te zetten omdat ik soms ook wel echt eens vervelende reacties heb gehad helaas, maar ik ga het toch doen met het goede doel op reacties waar ik wel iets mee kan om me wens voor de 2de snel in vervulling te laten gaan.

ik heb sinds dat ik van M. Bevallen ben een regelmatige cyclus van 30 dagen, ben niet aan de anti conceptie gegaan en we hebben alleen condoom gebruikt omdat een wens van een 2 de er wel altijd gezeten heeft, en ik ook niet tegen de pil kan zeg maar, hierdoor is mijn laatste menstruatie 21 augustus geweest. Hierbij heb ik van 1 tot 5 september regelmatig sex gehad, met de hoop voor ons 2 de wondertje uiteraard, nu kreeg ik zaterdag 5 september roze afscheiding dat was alleen met afvegen, en zoal zondag 6 sept en maandag 7 sept ook. Dinsdag 8 sept was het iets meer en iets donkerder ook en woensdag 9 sept was het vrijwel niks meer, op weet af en toe enkel met afvegen
    Ik heb nooit in deze 2 jaar tussen me menstruaties wat rozig afscheiding / bloedverlies gehad dus dat is nieuw en vreemd voor mij, nu heb ik vanaf vandaag ook extreem veel witte /doorzichtige afscheiding. Maar ik weet eigenlijk nu niet wat ik moet doen om onze wens in vervulling te laten gaan, moet ik dan gewoon me menstruatie afwachten? En zou die dan 22 sept of 5 oktober zijn? Of juist nu sex hebben omdat ik ook afscheiding heb..

Ik weet het niet meer, en ja dit is de eerste ronde.. maar dit is de eerste ronde dat vriendlief ook wil ik wil eigenlijk al eerder en wil geen ronde verspillen, hopelijk is het duidelijk en hopelijk oo jullie begrip en hopelijk duidelijk en vriendelijk advies.. wacht geduldig af..

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zou elke kans benutten. Zolang je geen ovutesten doet zul je naar je lichaam moeten luisteren.

Dat roze/bloed verlies kan een ovulatiebloeding zijn geweest, en je kunt ook na je eisprong nog slijm verliezen. Daarom zou ik de 21e als NOD aanhouden.

Het lichaam is geen machine, dus ook al heb je normaal nooit dit soort tussentijds verlies, dat wil niet zeggen dat het nooit kan voorkomen ;)

3. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Oke dan houd ik dus de 21ste als NOD DAG aan, dus geen menstruatie kan zwangerschap zijn ?;)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Alleen testen geeft resultaat als het zover is ;)

5. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Ja snap ik maar bedoelde meer dat de tussenbloeding dus niks zegt op een cyclus

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Klopt, dat zegt idd niks.

7. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Dankjewel ga ik afwachten bedankt voor je reactie

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  8. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Vorige keer had je hier ook last van toch? Toen had je een foto geplaatst van het wcpapiertje. Hoe is dat toen afgelopen?

9. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Dat gaat over de afgelopen maand......
    Nu wilde ik de gehele maand even doornemen en gewoon wat duidelijkheid al kan je die niet geheel krijgen..

Deel Deze Pagina