kruidvat test is binnen maar ga me beheersen tot morgen! lijk wel incontinent, heb steeds slijm en soort water... blegh! (sorry voor het verhaal) jullie horen weer van me!
ja heitjekarweitje, daar heb je gelijk in! haha gelukkig ga ik straks iets leuks doen... dan heb ik even iets anders..
vanmorgen kruidvattest gedaan en.... negatief! baal echt, heb liever dat ik ongi ben dan dat ik in onzekerheid zit... normaal is mijn cyclus (soms op 1 dag na) gelijk.. maar goed, we wachten maar af! ik heb trouwens nog steeds last van slijm!
he meid balen zeg!maar geen bloed geeft moet! en er zijn medere dames die pas positief testen als ze een week overtijd zijn!ik duim voor je meissie
](*,) Shit dat is een domper Liano...Hopen dat wat Snippie zegt bij jou ook gaat kloppen! Hopen dat de ongi uitblijft en dan aan het eind van de week een knaltest. Zou dat ff te gek zijn hee? Geen buikpijn of andere ongi-verschijnselen ook? Dat wordt duimen meid!
hey meiden nou nadat ik hier mijn bericht geschreven had ging ik, voor de zoveelste keer, toch nog even naar de wc! en ja hoor een beetje bloed (sorry) op het papiertje.. ik in tranen mijn man gebeld. daarna weer naar de wc, niets te zien. dat is dus hele dag al zo. heb op dit forum gelezen dat vrouwen dit ook gehad hebben en daarna zwanger bleken te zijn. mijn man had het ook op internet gelezen. ik heb last van mijn onderbuik, niet zoals ik heb met ongi. voor de rest voel ik me prima. vanmorgen had ik even echt kramp, daarna weer kotsmisselijk! dus we wachten in spanning af.. al moet ik zeggen: ik word gek van mezelf! collega op mijn werk vroeg of ik even naar haar wilde komen, ze moest iets met me bespreken. ik naar haar toe (werk altijd 1x in de week voor haar dus dacht dat ik iets niet goed had gedaan) zij vroeg mij of ik zwanger ben omdat ik er zo anders uit zie dan anders. ik moest mijn handen laten zien en daaraan zei ze dat ik zwange rben.. nou ja heb geen idee! maar zoiets geeft me moed!
Hey meid, Ik hoop het echt voor... Tis echt niks om zo maar af te wachten en idd je weet niet waar je aan toe bent. Miss wel een idee om naar de HA te gaan? Gr R
wil nog even wachten.. als het er maandag niet is, bel ik naar de HA en ga ik dinsdagochtend. als ik donderdag nog niet ongi ben, nog maar keer testen..
hi, Ook ik ben overtijd, (denk ik) en 1x heel licht positieve test vrijdag en daarna verschillende negatieve test. IK word er echt helemaal GEK van.. hoe doen jullie dat? Ik wil ongesteld worden, dan weet ik het tenminste zeker!
@ruby ik word er ook gek van! wilde tegen je zeggen, laat je niet gek maken maar goed dat heb ik zelf ook! ik dacht ook laat me maar ongi worden, maar ben liever zwanger.. aug2008 was 1e ronde.. en heb niet zo heel veel geduld... sterkte
Hoi, Ik ben ook overtijd en enorm veel last van afscheiding, gewoon om gek van te worden omdat je iedere keer denkt"' jahoor ongi, maar dat dus weer niet gelukkig!
zzoz wat een overtijd mensen zeg!ik hoop dat het allemaal zwanger mensen zijn! hej lieve manon hier in afwachting!vrijdag is de dag aan de ene kant denk ik dat ik weer zwanger ben maarjah elke zwangerschap is anders en het lichaam is een raar ding! heb wel veel last van witte afscheiding en misselijkheid en me borsten zijn gegroeid(en ze waren al niet al te klein:S!)aventoe raar gevoel inde onderbuik. maar we gaan het zien en hoe is het met jouw? dames ik duim voor jullie
Heel licht positief is toch ook positief? Heb het wel meer gelezen van mensen, die later negatief testten en toch zwanger waren. (En er zijn er helaas ook genoeg die idd gewoon niet zwanger zijn, maar toch...) Heb ook al 2 x negatief getest, maar was behalve toen ik vorige keer zwanger was -duh- nog nooit eerder overtijd. Zondagmiddag 5 uur stipt Heel erg vervelend. Inderdaad, liever gewoon ongesteld, je blijft het je toch afvragen he...