Hee dat geeft inderdaad moed! Is het een 'normale' collega? ik bedoel, is ze een beetje spiritueel aangelegd en zegt ze vaker zulke dingen of kwam dit uit het niets? Wel interessant! Wow hee, al zou je zwanger zijn is dat echt bijzonder! Dat zij dat dan aan je heeft gezien Was het bloed rood? Of roze/bruin? Want geloof dat je beter dat laatste kunt hebben...en voor de rest klinken je symptoompjes wel goed! Ik wacht in spanning af hoor. Hoop echt voor je dat het raak is! Succes met wachten en laat jezelf niet gek maken he, je wordt er toch niet meer of minder zwanger van!
Ik hoop morgen aan een testje te geraken... maar toch twijfel ik weer. Heb het al eens eerder gehad, zo'n negatieve test en geeft toch maar een leeg gevoel... veel succes aan iedereen!
nou ze is niet spiritueel ofzo.. bij een andere collega had ze het ook geraden. ze ziet dat aan mensen.. maar ja ik straal van oor tot oor dus daaromz al het wel opvallen! heb nu mega buikpijn.. werd misselijk wakkeer..dus ben benieuwd! ga zaterdag denk testen.. het was bloed, maar echt niet veel hoor. misschien kan ik het beter me druppeltjes vergelijken! 3 druppels ofzo.. zou het zijn omdat ik denk dat ikz wnager ben, dat je lichaam doet alsof?
hoi meiden ook ik sluit me aan ben nu 6 dagen overtijd... moest op 6 februari me ongi krijgen (heb normaal altijd een hele regelmatige cyclus) heb op 7 februari een test gedaan maar deze was helaas negatief.. nu is het 11 februari en nog niks te zien van ongi ook totaal geen klachten, alleen had ik vanmorgen bij het afvegen ietsepietsie bloed (sorry voor detail) later toen ik naar het toilet ging was er niks meer te zien van bloed of zo wel heel veel slijm verlies.. ik ga denk ik als ik morgen nog niet ongi ben weer een test doen! groet poeipoei
hallo meiden nou vanmiddag naar wc en bruine bende (sorry..) verloren.. leek oud bloed, later niets meer snap er neits van. als er vanancht niets meer komt, morgen testje twijfel of ik HA moet bellen..
Liano doe inderdaad dan morgen even een testje. Je zit nu verschrikkelijk in onzekerheid en daarbij kan je lichaam ook gekke dingen met je doen. Maar ik hoop zoooo dat je zwanger bent! En dat die collega het ook al bij een ander goed had, nou ik zou willen dat iemand dat tegen mij zei! Maar het is ook wel extra vervelend als je dan niet zwanger blijkt te zijn...jeetje het is echt lastig om erachter te komen zo zonder testje he... Ik denk dat je de HA nog niet hoeft te bellen. Lees veel hier dat die toch niets doen de eerste weken dat je overtijd bent. Morgen testen dan? Ik blijf je volgen en duim voor je! Succes! LIefs
hi meiden, Ik heb net WEEEER getest en WEEEEEEEEEER negatief GRRR. In ieder geval is het nu 5 dagen na de licht positieve test dus ik ga er nu gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en dat mijn cyclus gewoon weer erg lang is dit keer.
nou meiden... ik kan mijn banner aanpassen! ongi heeft doorgezet... net ontzettend hard gehuild, nu maar positief denken dat we voor de volgende ronde gaan.. denk dat we nu 2 maanden niet gaan rekenen, want ben er gewoon zoooooooo mee bezig! laat het maar gebeuren.. thanx voor iedereen die alles gevolgd hebben!
Hoi hoi! Ik ben anderhalve week geleden nog ongesteld geweest! 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden was mijn test negatief. Vammidag heb ik een test gedaan van predictor HOPPAA 2 strepen (check Album) Zelfde heb ik gehad met mijn 1e zwangerschap! ben ik ook ongesteld gweest ( zonder dat ik wist dat ik in verwachting was! ) liefs Carien xxx
Nou zeg dat is wel een reden inderdaad om ff lekker te janken. Sjonge...stomme collega heb je... Is moeilijk he om er niet zo mee bezig te zijn. Als je net begint denk je echt (tenminste dat dacht ik): ooh we gaan er niet teveel bij nadenken, rustig aan en dan komt het vanzelf wel. Pff nou ik heb ontdekt dat dat wel anders is. Maar ik hoop voor je dat je af en toe lekker je gedachten kan verzetten en genoeg andere leuke dingen vindt om er niet zoveel mee bezig te zijn, probeer ik ook en tot nu toe deze maand gaat dat aardig. Maar dit zijn ook de makkelijkste 2 weken denk ik (voor je ei). Ik baal met je mee hoor, dacht zelf echt bij jou dat het raak was Kom je ook naar NOD maart? Succes en ongi ze
he meis wat balen!ik had nog zo voor je geduimd! ik hoop dat het niet rekenen je geluk gaat brengen! liefs snippie
heey allemaal thanxx dat jullie zo meeleven! dat is leuk om te lezen! ik verga van de buikpijn, ben aan het werk maar zou liever in mijn bed opgerold liggen! wat is NOD maart? hoe kom ik daar? ik heb me laten pendelen en het schijnt dat ik in maart zwanger zal worden.. we zullen zien! ik ga niet rekenen, we gaan genieten! nu is mijn mannetje ook (als ik van 29 dagen uit ga) rond mijn vruchtbare periode er niet duss we zien wel..
Boven het forum 'zwanger worden' staat een forum 'Nod...' Elke maand kun je je in een van de subforums opgeven en kom je in een lijst terecht, nu dus van de maand maart. Je zet je naam bij de NOD dag en ondertussen zit je tussen meiden die ongeveer in dezelfde periode zitten, gezellig kletsen, koekje erbij en zo kom je de maand wel door Deze maand kom je terecht in een enorme roze villa waar we allemaal in zitten (laat je fantasie de vrije loop ). Kijk er anders even naar of je het leuk vindt Sterkte met je buikpijn!
dank je heitjekarweitje! ga eens kijken! ik blijf trouwens misselijk.. ik ga dat navragen bij HA.. eens kijken of ze niet met vakantie zijn.. want de vakantie is hier begonnen!
Liano sterkte meisje, had af en toe nog eens gekeken in de hoop...Maar bij mij heeft het ook een tijdje geduurd. Geef de moed niet op! dikke knuffel. Luna1