Wie kan er met mij meedenken. Zou nu 4,2 wk zwanger zijn. Ik heb een tp ge had van twee cryo's dag 2. Testdag 11 nov. Mn testen waren lichter geworden en bruin/roze verlies al 4 dagen voor nod. Dus ik dacht dat het over was. Op testdag toch maar nog getest en positiever dan de laatste testen en vandaag weer getest en die is donkerder geworden. Dus zwanger. Maar nu ben ik toch in de stress, 6,5 wk geleden geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en heb dus al 4 dagen voor nod elke dag bruin en roze verlies. Ik ben nu zo bang dat het daardoor weer niet goed zit. Heb wel pijnlijke borsten maar goed dat zegt ook niets natuurlijk elke buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan anders zijn. Kak wat voel ik me nu machteloos. Wil zo graag maar deze onzekerheid is gewoon stressen. Bah bah bah
Bovenste is van testdag 4 wk zwanger Onderste is van vandaag 4,2 wk Alleen zie ik nu dat controle streep veel donkerder is dan die van woensdag. Heeft dat nog effect op de test streep? Kak nog meer pieker de pieker.
Ik denk dat je bij twijfel beter je gyn kan bellen. Misschien kunnen zij je beter gerust stellen dan wij.
Hou er rekening mee dat je weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunt krijgen kan er jammer genoeg te veel over zeggen hoop voor jou van niet echo aanvragen is het enigste war je kunt doen en bij 6,5 week zien ze echt al wel wat
Zou ook even bellen en vragen om een echo, gezien je situatie zullen ze daar vast mee akkoord gaan. Zo ontzettend naar die onzekerheid. Duim voor je dat het gewoon goed zit!
Ik word maandag terug gebeld wanneer ze me willen zien. Heb net wel nog een cb test gedaan. Woensdag was het 1-2 wk en nu 2-3 wk. Als ik het niet vertrouw mag ik de spoed nr bellen die ik door gekregen heb. Gelukkig moet ik het hele weekend werken. Beetje afleiding kan ik wel gebruiken. En mn vriendinnen komen vanavond me afleiden.
Gwn gyn bellen, ik heb zo ook op 4 weken en 5 weken echo gekregen voor te zien in baarmoeder zat, dan echo op 6 omdat ik geen eten kon binnen houden en nog een echo voor de groei van kleintje op 7weken. Ken de angst en zenuwen maar al te goed knuffel
Bruin blijft. Ik ben vandaag gebeld en heb morgenavond een echo om te zien of het een goede zwangerschap is. Mn testen zijn mooi netjes opgelopen en mn borsten doen mega zeer. Maar bah wat is het toch zenuwslopend en wordt er zeer onzeker van.
fijn dat ze even willen kijken. Dat de testjes oplopen lijkt me juist goed toch? Alleen dat bruin maakt je zo onzeker. Maar bruin is beter dan rood meis
Wat vervelend meis dat t bruinverlies blijft. Zou dit mss niet met je operatie van laatst te maken kunnen hebben? Fijn dat je morgen avond al terrecht kan en dat ze even met je mee willen kijken. Hopelijk zit deze beeb op de goede plek! K ga hard voor je duimen!
Heel herkenbaar, ik duim voor je. 💋💋 meestal als jr voorgevoel zegt het goed is klopt die ook. Succes ❤