KV gedaan vanmiddag gaf een hele vaage streep. Nu ik m net an vriend liet zien knalde hij en was hij overduidelijk te zien. Morgen met ochtendurine als die positief is en donkerder dan vanmiddag dan geloof ik in een zwangerschap <3 Dank voor jullie mede leven iig
Kv heeft tegenwoordig even de tijd nodig om goed door te lopen en te kleuren wat binnen 5 min een vaag lijntje is kan na 10 min heel duidelijk zijn! Spannend hoor maar denk stiekem dat je zwanger bent 😉
Inderdaad, de test is meestal pas na zo'n 20 minuten klaar met doorlopen. Spannend hoor ts, kom je een foto showen?
Wat lief dat jullie zo meeleven ! Ik ga even de foto uploaden van vanochtend. Hij is ietsje donkerder dan de test gisteren, tevens sneller te zien na 3 min al een heeeeeeel licht streepje maar toch duidelijker dan gisteren na 3 min! 4.5 maand geleden had ik een vals positieve test en ik merk echt dat deze testen me geen rust brengen. Ik deed net een Clear blue digitaal zwanger/niet zwanger. deze was nog negatief (wel met middagurine). Ik ben zo bang dat al deze voorgaande testen niet klopen
Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Foto 1 na 3 min Foto 2 na 5 Foto 3 na 20 en onderste is van vandaag en bovenste van gisteren
Welke heb je gebruikt. Met of zonder wekenindicator? de clear blue zonder wekenindicator is niet zo gevoelig. Met wekenindicator is veel gevoeliger