Vraag over eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by maaike3, May 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    Lieve meiden.

Ik heb een vraag. Na vorige maand een vroege miskraam gehad te hebben merk ik dat is er weer erg mee bezig ben. Toen ik de vorige keren zwanger werd hebben mijn man en ik gemeenschap gehad op de dag dat ik erge ovulatie pijn had.

Nu is het zo dat wij de dag voor de ovulatiepijn seks hebben gehad. Ook de dag erna toen de buikpijn begon. Alleen was er volgens hem erg weinig uitgekomen en de dag erna had ik knetter veel buikpijn.... Hebben we seks gehad toen de pijn net weg was.

Zijn we nog optijd geweest?
    Ik weet dat jullie ook niet kunne zeggen of ik zwanger ben . Maar me gedachten draaien overuren.
    Omdat ik de keren zwanger raakte op de pijnlijkste buikpijn piek zeg maar.

Hoe gaat jullie om met het afwachten? En de angst na een miskraam?
    Liefs

2. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Als je het twee dagen na elkaar doet, is de voorraad sperma die intussen is klaargezet natuurlijk een heel stuk minder. Het duurt drie tot vijf dagen om alles weer bij te werken, vandaar dat er minder is uitgekomen. Maar sperma kan tot een paar dagen overleven. In principe is de dag vóór je eisprong dus ook nog ok.

3. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    Ja verstandelijk weet ik het eigenlijk ook wel. Maar merk dat ik het weer zo spannend vind.
    Ook omdat ik steeds zwanger werd op de dagen dat de buikpijn het ergste was. Dan denk ik bijna dat het niet langer dan een dag leeft ofzo. En ach 7 rondes is ook nog niet lang. Maarja als je iets graag wilt he

Share This Page