Ik word gek van die onzekerheid. Sinds augustus gestopt met de pil. Toen een cyclus van 25 dagen. Daarna ga ik een cyclus van 33 dagen. Dus ongeveer gemiddeld 29 dagen. Nu ben ik morgen al 4 weken over tijd. Ik heb na 2 weken over tijd getest, toen was er niets. Nu wil ik vanavond weer testen maar ben bang dat er weer niets is. Ik heb ook geen symptomen, alleen dat mijn buik enorm opgeblazen is en soms een misselijkheid gevoel. Maar dat kan ook komen doordat het tussen mijn oren zit.
Ik ben bang dat je cyclus gewoon nog niet op de rit is.. Je kan een test doen natuurlijk, maar bereid je voor dat het negatief zal kunnen zijn..
Eerst 25, toen 33, wellicht dat je cyclussen oplopen . Het kan wel tot een jaar duren na pilstop voordat je cyclus weer op de rit is. Anders huisarts bellen voor advies als je onzeker bent.
Gewoon testen, dat is de enige zekere manier. Bij mij duurde het de vorige keer ook een aantal maanden eer het op gang was. Dit keer heb ik besloten het anders te doen. Momenteel ben ik aan het ontpillen dus gebruik ik ook Chlorella tabletten. Nu in een keer ongesteld geworden. Hopelijk helpt het een beetje. Maar ik zou als ik jou was gewoon testen.