Yay, ik heb een positieve test in handen! Snel even openmaken terwijl m'n blaas begon te springen en lomp over die dipstick plassen.. Heb ik het nu verkeerd gedaan?? Waarom trek'tie niet door? had ik in een potje moeten piesen en het stickie daar in moeten doen.. Hmm nee hoor een minuut later verschijnen twee gelijke streepjes dat moet positief zijn! Zal snel een foto maken met een betere camera dan die op mijn blackberry Wat betekend dit nu? Dat weet ik niet zo goed, dat ik iig vruchtbaar ben of een ei ga krijgen? nu proberen om de dag te klussen en niet te veel druk op 't mannetje te zetten!
Volgens mij kun je er ook wel overheen piesen haha als je maar niet over het max-lijntje zit bij die dipsticks.. als ie positief is kun je je ei binnen 24-48 uur verwachten.. als je daarin klust zit je goed Met een foto zien we meer inderdaad..
Ik ben benieuwd naar de foto! En ik zou toch wat urine opvangen, want het is een hele kunst om niet voorbij het max streepje te plassen. Dipsticks zijn bedoelt voor opgevangen urine, net als cassettes. De midstreams daar plas je overheen. Maar iig veel plezier de komende dagen!
Ha yes! Ik heb op't moment alleen mijn geweldige blackberry die echt verschrikkelijke plaatjes schiet, vandaag nog geen tijd gehad meeh.. Had wel errug duidelijke ovulatie pijn jeetje, maar mama heb ik daar ook wel eens over klagen dus 't kan ook een familie kwaaltje zijn en als je er dan op gaat letten hihi.. Zowiezo nog geklust! Ik wil die zwemmers niet missen! en straks als 't lang zou duren mezelf de schuld geven pas na m'n eisprong erboven op te springen ('t mannetje is 's avonds zo moe ) Maar vandaag een negatieve test en had wel in een kopje gepiest dit keer hihi zou vandaag m'n ei hebben dus zou het dan in de afgelopen 24 uur geweest zijn, want m'n eileiders steken niet zo hard en m'n baarmoeder 't voelt wel anders dan normaal, wat ik ook vreemd vind en ik moet vaak plassen, ik hoop dat dit geen valse voortekenen zijn zou leuk zijn! (Net voor m'n klein zusje lief op vakantie komt erachter komen dat ik zwanger ben hihi) of tijdens hihi die word dan voor't eerst tante!
Mooi zo, geen zwemmers gemist! Nu dus braaf op de wachtbank... Ik hoop het voor je en zal keihard voor je duimen. Het zou leuk zijn je zus zo te verrassen. Enne ovulatiepijn is zo handig als je zwanger wilt worden. Geen ei springt zonder dat je het weet.
Over een dipstick moet je niet plassen, daar heb je een midstream voor. Ik had de test op de juiste manier nog eens gedaan want nu weet je het niet zeker. Een positieve ovutest houd in dat je binnen 24-48 je ei kan verwachten.
Ha eindelijk een foto..Blackberry ging alles behalve een zichtbare foto geven dus maar met m'n ouwe nokia geprobeerd ook niet al te fantastisch maar beter dan niks! Zag dat er gister nog een positieve streepje was en vandaag uber licht en dat is niet eens zichtbaar op de foto! Wat on earth betekend dit aargh! @Y87 dankje