2 dagen overtijd en negatieve test. Help!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by fierce, Dec 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het, misschien is het omdat ik het zo graag wil dat ik daarom van alles voel.

2. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Nogmaals, ik denk dat je eisprong later is geweest of misschien zelfs nog moet komen, adviseer je daarom ook om gewoon door te klussen:) en relax, stressen is ook niet goed! Een app rekent uit wanneer je eisprong zou horen te zijn bij een normale cyclus maar dat zegt dus helemaal niks want je cyclus kan best eens veranderen. Ik merk altijd dat mn eisprong eraankomt als ik zere tepels krijg. Als je geen lichamelijke verschijnselen hebt kun je t echt alleen zeker weten dmv ovulatietesten, niet door een app of wat voor rekenmethode dan ook.
    Succes! Wachten is vervelend helaas..:(

3. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nooit echt gemerkt dat ik iets voel wanneer mijn eisprong eraan komt. Ga de volgende keer even opletten haha. Welke ovulatietest kan ik het beste kopen? Moch ik morgen nog niet ongesteld zijn dan ga ik nogmaals testen en als het weer negatief is dan wacht ik gewoon af en dan ga ik zeker de volgende ronde ovulatietesten gebruiken. Dit is ook de eerste keer dat we echt voor een 'doel' hebben gevreeen en snap ook dat de eerste ronde niet altijd raak is.

4. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik gebruik zelf geen ovulatietesten dus weet niet welke de beste zijn, maar daar kunnen de andere meiden hier je vast mee helpen:)
    Ik zit ook pas in de eerstr officiele ronde hoor maar natuurlijk hoop je dat het meteen raak is!

5. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh spannend! Ik hoop het voor je!

6. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu weer 4 dagen overtijd. Heb vandaag weer getest en wederom negatief. Heb ook gelezen dat het kan dat ik nog geen voldoende hcg heb of dat de test niet gevoelig genoeg is. Ik weet het even allemaal niet meer. Ik wil namelijk zo graag wat weten zodat ik mijn gevoelens ook kan bedwingen

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Sorry meid maar als je 4 dagen overtijd zou zijn én zwanger,zou die test nu echt wel positief zijn. Te weinig hcg of een test die niet gevoelig genoeg is zijn dingen die jou hoop blijven geven maar hoogstwaarschijnlijk ben je gewoon niet zwanger..

8. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de huisartsenpost gebeld en mijn verhaal uitgelegd. En die zei dat het wel zou kunnen kloppen dat ik te weinig hcg heb. Ze adviseerde me om, mocht mijn menstruatie wegblijven, ik maandag contact op moest nemen met mijn huisarts. Het kan in principe dus wel.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oke,ik hoop het voor je..

10. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Het kan inderdaad wel, maar de kans is vele malen kleiner dan de kans dat je ei laat was.. Wil je hoop niet wegnemen en dat t dan toch raak blijkt te zijn maar ik lees het hier zó vaak, en dan blijkt de eisprong ineens toch later te komen:)

11. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap ik, ik heb ook vele verhalen ervan gelezen, maar heb ook vele verhalen gelezen dat het wel zo is. Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, daarom is het nu afwachten geblazen en kijken wat mijn lichaam doet haha. Ik heb dit namelijk nooit ervaren, maar eens moet de eerste keer zijn dus we zullen zien. Ik hoop op goed nieuws en anders nieuwe ronde, nieuwe kansen:)

12. Naimaa

Naimaa Actief lid

Aug 7, 2013
    216
    144
    43
    Zou voor je een mooie afsluiter zijn voor 2013 en een mooi begin voor 2014... Ik duim voor je

13. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad! Dank je wel:)

14. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014