Hallo iedereen, Vrijdag was mijn nod maar ben nog niet ongesteld. Had vrijdag en gisteren wel het gevoel dat ze er aan gingen komen maar vandaag zijn die klachten ook weer weg. Had namelijk hoofdpijn en buikpijn. Maar ben vandaag opgestaan en die klachten waren weg. Nou heb ik vanochtend een test gedaan en die was negatief. Kan het zijn dat het lang duurt voordat je positief test. Wie heeft hier ervaring mee. : Hoe lang kun je negatief testen? Dit is voor mij de eerste keer dat ik overtijd ben, heb anders altijd een cyclus van 25 dagen. Wie wil mij advies geven en zijn ervaringen delen.
Hoi Francien, het kan echt hoor, ik ben zelf een keer 9 (!) weken overtijd geweest en werd toen nog gewoon ongesteld. Dat was wel balen. En duur, want ik heb er flink wat tests tegenaan gegooid toen. Aan de andere kant kan het ook nog zijn dat je wel zwanger bent, maar dat je lichaam nog niet genoeg HCG produceert om de test positief te laten uitslaan. Gewoon nog even geduld hebben (al is dat heel erg moeilijk).