Hallo allen, Ik zit met een dilemma ik heb een hele vaste regelmatige cyclus van 28 dagen ik ben op het laatst 17 januari ongie geworden en ik heb op op mijn nod en dag ervoor echt een opblaas bare gevoel gehad met krampen daarna niks meer! Ik zit nu op 2 dagen na nod en nog steeds negatieve testen!! Wat is dit heb dit nooit gehad voor de rest ben ik alleen moe...
Over een paar dagen weer testen is het beste denk ik! Kan zijn dat je hcg nog te laag is en daarom negatief test
Tja en het kan ook nog zijn dat Moeder natuur even een heel flauw grapje met je uithaalt en je zo maar uit het niets een langere cyclus heeft gegeven deze keer. kan voor komen zelfs zonder reden.
Hi annoniempje, Bedankt voor je reactie!! Ik hoop het wordt er helemaal onzeker van dit ons 2e ronde en ben nooit overtijd geweest!! Dan maar afwachten... ben beniewd of ik nie de enige ben...
Hey esther dit is ook mogelijk maar dan zou ik normaal niet op mijn nod ech krampen die ik normaal altijd heb... en plus mijn ei is rond de 30ste geweest
Ik hoop voor je dat het raak is. Probeer er een beetje nuchter onder te blijven. Mijn ervaring is dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden, wanneer je dit soort plannen hebt.
Haai. Mijn ervaring was voor 6 maanden een cyclus van 28 en daarna waren voor 2 maanden de cyclussen wat langer.. geen idee waarom het zo was..maar zou anders overmorgen nog een test doen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.. en dit is je 2e ronde zeg je ? Misschien zit je niet standaard op 28 dagen.. Succes
Ik had het afgelopen maand ook. Normaal cyclus van rond de 30 dagen en had last van krampen en alles wat eigenlijk op een naderende ongesteldheid duidde. Ik werd het echter pas 10 dagen later Je lichaam kan inderdaad gekke doen. Ik voel al 6 maanden vanalles in m'n buik maar helaas nog steeds op het wachtbankje.
paar rondes terug was ik ineens ook 2 dagen overtijd en toen dachten we echt dat het raak was! maar helaas hoop voor jou dat het wel raak is! duimennnn
Hey dames bedankt allen voor jullie reactie het ia nu dag 3 geen rood.. ik ga er maar vanuit dat ik een te late cyclus heb. Hadden jullie ook waterige afscheiding?
Nog eventjes afwachten, het zou wel kunnen nog. Duim voor je! Ik heb nog niet eerder echt gelet op m'n afscheiding, weet het dan ook niet meer.