Zwanger met maar 1 eierstok

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meike79, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meike79

Meike79 Lid

29 okt 2007
    21
    0
    0
    Kort geleden is i.v.m. een cyste een eierstok verwijderd. Volgens de artsen is er geen reden om aan te nemen dat je dan minder vruchtbaar zou zijn. Toch vind ik het ergens wel een beetje griezelig.... Ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die zwanger zijn geworden met maar 1 eierstok of zwanger proberen te worden met maar 1 eierstok.

Liefs, Meike

2. Niet meer actief

Een kennis van ons had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Er werd 1 eierstok weggenomen daardoor. Zij stelde zich toen ook die vraag. Wel, vorige zomer zijn we bij haar op kraambezoek geweest. Ze heeft nu een dochtertje gekregen zonder speciale behandelingen. Het kan wel zijn dat je iets langer moet wachten, je hebt dan dacht ik om de maand een kans.

3. Meike79

Meike79 Lid

29 okt 2007
    21
    0
    0
    Dank je wel! Ik vind hier helaas zo weinig info over op internet!

4. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Je hebt gewoon iedere maand kans hoor, je resterende eierstok neemt alle functies over.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Meike,

Zoals Conny al zegt zijn er al meerdere topics over 1 werkende eierstok. Om het overzicht te behouden, doe ik dit topic op slot.

Als je vragen hebt, kan je ook altijd de zoekfunctie gebruiken. Vaak zijn er over bepaalde onderwerpen wel wat topics te vinden.

Succes met zwanger worden

Elvira

Deel Deze Pagina