spannende dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aanstaandemama2, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    ik kwam hier van de week al aangewaaid om te vragen of ik misschien een innesteling had gehad.
    nou die heb ik zeker gehad,
    ik loop al meer als een week met klachten,
    steken in me lies kramp in mijn buik veel slijmverlies vari van roze tot rood en bruin.
    zondag avond werd de pijn wel erg hevig en schrok aardig toen ik naar de wc ging ik dacht echt dit gaat fout. uiteindelijk maar proberen te gaan slapen en maandag gelijk de dokter gebeld.
    ik kon er gelukkig zo terecht naardat ze wat gevoeld en bekeken had met een eendenbek was ze er al snel achter en vertelde me je bent voor 99% zwanger ik kreeg alleen niet echt antwoord op mijn vraag vanwaar die bloeding nou was.
    ik maar weer naar huis niet echt in de wolken wist niet wat ik er mee aanmoest. toen de avond in en weer die vreselijke pijn naar een bezoek aan de wc was het wel heel duidelijk het was weer hetzelfde als de avond ervoor, alleen nu kon ik bijna niet slapen van de pijn.
    vanmorgen weer de dokter opgebeld en die verwees me naar het ziekenhuis daar aangekomen hebben ze een inwendige echo gemaakt.
    en ja hoor daar was een vruchtzakje te zien.
    toen moest ik gaan overleggen met de huisarts (die bloeding baarde haar zorgen) bij de ha aangekomen de echo's laten zien werd me gelijk verteld het kan 2 kanten op of de goeie of de slechte ze wilde me vanmiddag nog niet gelijk doorsturen om het af te laten breken,
    maar wachten op mijn ms van het weekend als die al komt.
    maandag moet ik weer een echo laten maken om te kijken hoe of wat.
    ik weet niet wat ik hier mee aanmoet ben aan de ene kant blij aan de andere kant bang.
    heb wel amoxicilline mee gekregen.
    tot nu toe nergens last van alleen misselijk en pijn in me rug gelukkig nog geen bloeding,
    nu is het nog een paar dagen afwachten.
    zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben.

2. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Hallo mss een rare vraag, maar, als ik het goed begrijp moet je nog je menstruatie afwachten. Ik heb overigens nog nooit gehoord dat een arts dmv een eendebek kan kijken naar de baarmoedermond en dan kon zien dat je wel of niet zwanger bent. Daar is echt of een test voor nodig of een echo.
    Anders had mijn gyn dat ook gezien toen ik daar voor controle was, heb toen zelf ook nog een inwendige echo gehad en er was toen ook nog niets te zien, dat terwijl ik die dag daarna een positieve test had. Was toen net vier weken dus op mijn NOD. Helaas ging dat 1,5 week later fout. Ik verwacht dan ook niet dat er nu wel wat te zien zal zijn met nog een week te gaan voor de menstruatie. Voor zover ik weet is een zwangerschapsring pas te zien bij 4weken en dan later pas een vruchtzakje.
    Indien ze dus een vruchtzakje hebben gezien is dat al verder dan dat jij nu verwacht te zijn. Lijkt mij anders niet kunnen. Heel veel sterkte met afwachten.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Op zich hoeven die krampen niets ernstigs te zijn. Ik heb er in de 5e en 6e week veel last van gehad.

4. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    als je goed had gelezen had je gezien dat ik een echo heb gehad.

5. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    dat las ik maar zoals ik al zei zou er nog niets zichtbaars kunnen zijn met jouw termijn en zal je dus verder moeten zijn......

6. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    wat ik daar mee bedoel is weet je zeker dat je niet al langer zwanger bent aangezien er al een vruchtzakje te zien is.....
    dat probeerde ik duidelijk te maken, veel sterkte met afwachten het is spannend genoeg

7. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    hoi,
    volgens de testen niet, heb regelmatig getest.
    ik heb daar zelf ook al aan gedacht,
    ben nu al vanaf gisteren aan het bloeden dus we moeten nog even afwachten het is echt heel spannend en zenuwslopend.

8. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Ik kan me er iets bij voorstellen,dat het zenuwslopend is. Ik begreep uit je verhaal dat je nog heel pril zwanger moest zijn vandaar mijn vraag over vruchtzakje,aangezien dat in dit termijn bijna onmogelijk is om dit te zien. Wel is het op zich wel gunstig dat ze wel iets gezien hebben toch? ik denk dat de huisarts in ieder geval een gesloten baarmoedermond heeft gezien en dat is ook weer gunstig, die gaat namelijk openstaan bij een miskraam en menstruatie. Hopelijk is het enkel van het innestelen en zal het afnemen, maar helaas is het niet anders dan afwachten......veel sterkte!

p.s. ik kan me voorstellen dat mijn eerste verhaal niet zo duidelijk was, maar ik bedoelde het niet negatief het kwam uit jouw echt over dat je wel langer zwanger moest zijn met wat ze konden vinden, hopelijk gaat het helemaal goedkomen!

9. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Ik was benieuwd hoe het nu met je gaat? hoop alles goed.

10. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    hier gaat het wel moet morgen bloed laten prikken mijn ongi is nog steeds niet gekomen en de testen blijven negatief aangeven.
    over 2 weken weer een echo dus ik weet t nog steeds niet.
    de dokter kan me ook geen antwoorden meer geven.
    en hoe gaat het bij jou?

gr

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Joh, wat een vervelende tijd zo, dat afwachten!
    Maar waarom heb je in vredesnaam antibiotica meegekregen???

Voor jouw termijn al een vruchtzakje zien, zou ik ook van denken dat je verder bent dan je banner aangeeft... Want bij 4 weken is er doorgaans nog niets anders te zien dan verdikt baarmoederslijmvlies...
    Dat je nog niet eerder positief testte, wil niet per se zeggen dat je niet verder kunt zijn!

12. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Het blijft dus spannend, ik hou je in de gten, hoop voor je op positief nieuws, liefs

13. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    het blijft zeker spannend zo!
    vanmorgen weer getest en weer negatief,
    ik weet het niet meer, straks maar gewoon bloed laten prikken en dan maar zien hoe erg ik daar ook tegen op zie,
    maar zo aan blijven tobben kan ook niet.
    ik denk zelf naar alles wat er gebeurd is afgelopen week dat er niks meer zit maar heb van alle keren nog nooit een posi test gehad en ben toch al 3 maanden bezig met testen.
    ookal wist ik dat t toen niet kon dus weet ook niet hoelang het nu is of was.
    de dokter weet het ook niet meer,
    hoor elke keer wat anders dan wil ze me doorsturen om me baarmoeder te laten leegmaken, dan weer niet dan maar een antibioticakuur voor een evt infectie of bacterie, dan is het misschien wel een 2ling waarvan er 1 het niet heeft gered.
    ik weet niet meer wat ik moet denken ervan.
    ik wacht weer geduldig af.
    en hou jullie op de hoogte over hoe en wat.

14. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Wat zenuwslopend zeg! heel veel sterkte!

15. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    Helaas ben ik niet meer zwanger,
    Ik heb gisteren weer een echo gehad maar was niks meer op te zien,
    Ik krijg nu medicijnen om de menstruatie op te wekken.
    Dit ben ik ook al een maand niet geweest.

Gr

16. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ach meid wat vervelend zeg. Vreselijk. Heel veel sterkte hoor!

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow wat vervelend voor je!!
    Sterkte, hopelijk pakt je lichaam weer snel goed op!

18. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    heel veel sterkte!

19. Aanstaandemama2

7 mrt 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    Hier ben ik weer,
    Ik ben er nu weer wat overheen heb t nog wel moeilijk als ik iemand hoor of zie die zwanger is, denk dat dat bij allemaal wel is.
    Ik ben gelukkig zelf ongi geworden dus we zien t nu wel ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn,
    Bedankt voor jullie berichtjes.

Gf

Deel Deze Pagina