hallo allemaal Sinds een paar dagen last van gevoelige/prikkelende borsten en witte vloed gehad bij wie waren dit ook de eerste tekenen van een zwangerschap ik mag pas over ongeveer week anderhalve week testen mijn cyclus ligt rond de 32/34 dagen zo ver ik weer volgens berekeningen begin deze week eisprong gehad mijn eerste kindje wordt bijna 5 ik heb een koperspiraal gehad en heel soms wel wat gevoelige/tintelingen in de borsten gehad maar was heel kort en dit duurt nu al een aantal dagen en heb 2 a 3 dagen witte vloed gehad volgens mij had ik dit met mijn spiraal niet (nooit echt op gelet) stiekem hoop ik natuurlijk dat het gelijk raak is Hihi maar je wordt er wel onzeker van als je last heb van wat kwaaltjes die overeen komen Hihi of let er nu gewoon veel meer op
Ik durf het je echt niet te zeggen of het een voor teken is. Ik heb na de bevalling van mijn zoontje in november 2016 ook een koperspiraal gehad. Deze heb ik december 2017 laten verwijderen en in januari werd ik zwanger van onze 2de. Dus dat ging heel snel. Maar bij mijn vorige zwangerschap voelde ik echt dat ik zwanger was. Ik voelde me anders. Terwijl bij deze zwangerschap had ik helemaal niet het idee dat ik zwanger was tot ik een testje deed en heel licht positief testte. Ik hoop voor je dat het raak Is!
Dankje voor je berichtje bij mijn eerste voelde ik het ook niet maar waren toen een jaar bezig zat toen aan de pil en ineens zwanger na aantal ziekenhuisbezoeken en echo’s voor groeien van eicel. 14 maart heb ik hem laten verwijderen en toen ook tijdens de schoonmaakbeurt me info gehad het zou goed kunnen dat het gelijk raak is maar omdat me borsten nu zeg maar gevoelig zijn al vanaf begin deze week ongeveer. Mn zoontje komt uit een eerdere relatie, eind april houden we zijn verjaardag zit er wel aan te denken om als het dan zo ver is het al bekent te maken als dan toch iedereen er al is hihi