Ik had afgelopen dinsdag een positieve test in de handen, helemaal blij (en onzeker ineens)!!! Maar nu lees ik dat heel veel meiden al last hebben van de eerste symptomen en ik heb nog nergens last van. Ik maak me eigenlijk nogal zorgen daarom, kan dat ook, dat je nu nog nergens last van hebt??? Had bij de eerste erg last van vermoeidheid, weeïg gevoel in de maag 's morgens gespannen/pijnlijke borsten. Nu niets van dat alles.
Dat geeft helemaal nIks te zeggen! Bij mij. Eerste had ik helemaal geen kwaaltjes. Nu heb ik alleen last van mijn borsten en af en toe een ongi gevoel in mijn buik! Dus je hoeft je geen zorgen te maken,dat is de een voor de ander! Gefeliciteerd trouwens!!!
Dank je wel, jij ook gefeliciteerd!!! En bedankt voor je antwoord. Doordat ik nergens last van heb, heb ik het idee dat het helemaal niet echt is...
hoi sweetamber, gefeliciteerd met je zwangerschap. ik herken het heel erg dat onzekere, heb het nog steeds. ik heb helemaal geen symptomen, het enigste is dat ik gevoelige borsten heb, maar dat is echt alles. als je elke ochtend misselijk bent enzo is toch een soort extra bevestiging, je weet waar het van is, maar nu heb je dat helemaal niet. moet eerlijk zeggen dat ik het soms best eng vind hoor dat ik nergens geen last van heb, maar de meesten zeggen dat je er blij om moet wezen, maar ik weet het niet..
Hoi hoi ik ben nu zwanger van de vierde en heb bij alle 4 geen symptomen gehad helemaal niks alleen beetje last van borsten....... Dus meiden dont worry be happy.
Als je het afgelopen dinsdag ontdekt hebt, ben je misschien nog niet eens 6 weken, toch? De symptomen komen toch pas als het HCG gehalte hoog genoeg is, tegen de 8-16 weken pas toch? Ik ben 5 weken en merk ook niet veel, maar ben wel mentaal aan het voorbereiden op de misselijkheid. Ik haat misselijkheid
wees blij dat je geen symptomen hebt...Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen symptomen gehad en had een super zwangerschap omdat ik namelijk niet altijd zo misselijk was enzo...Deze zwangerschap is dit dus helemaal anders...Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen als gij!!!
Ik was bij de eerste ook niet misselijk, alleen wat weeïg 's morgens. En mijn borsten waren pijnlijk/gespannen en zo verschrikkelijk moe. Maar ik ben idd pas 5 weken, misschien komt het nog. Ik zit ook niet echt op misselijkheid te wachten hoor, maar de vermoeidheid had ik nu al wel verwacht. Ach we zien het wel... Moet wel zeggen dat ik me nu onzekerder voel dan bij de eerste, ben zo bang dat er iets niet goed gaat, dat had ik bij de eerste niet.
Hier is ook eentje bijna zonder symptomen... Ben inmiddels 6 weken en 3 dagen zwanger en bij mij houdt het bij een vreemd "vol" gevoel in mijn onderbuik, soms buikpijn, met name na de inspanning, en gevoelige borsten (maar ook niet extreem gevoelig). De 29ste heb ik pas mijn eerste echo en voor die tijd maak ik me er overal zorgen om! Ik weet dat ik het niet moet doen, maar omdat ik zo weinig voel, blijf ik me afvragen of het helemaal goed gaat... Maar goed, we moeten gewoon positief blijven en ik ga er dus gewoon vanuit dat alles goed is!
Hoi, Zo herkenbaar. Ik voelde de eerste weken ook niets en vroeg me echt regelmatig af of ik wel echt zwanger was maar sinds 2 dagen ben ik enorm misselijk 's morgens, in de middag gaat het iets beter en tegen de tijd dat ik aan het avondeten ga beginnen begint het weer een beetje, maar 's morgens is het (tot nu toe) het ergst. En dan zit ik nog lang niet in de piek van het HCG dus ik ben benieuwd wat mij de komende weken nog te wachten staat, maar het hoort erbij.
Hier bij de eerste ook nergens last van hoor, bij de tweede was dat wel anders, en nu helemaal......dus elke keer is het weer anders, als je een goede posi test hebt gehad dan zal het toch wel goed zitten, hoewel je het toch nooit zeker weet maar ik zeg altijd maar......."geef de kleine het vertrouwen, dat verdient het"
Nou we zijn inmiddels 1,5 week verder en het begon vorige week met een weeïg gevoel net als bij de eerste. Maar sinds vanmorgen durf ik het wel misselijkheid te noemen. Heb tot 2 keer toe boven de wc-pot gehangen, maar niet overgegeven. Ik kan ook niet goed overgeven, dus dat wordt nog wat. Want zoals LydiaRichie ook zegt, ik zit nog niet aan de piek van het hcg-hormoon. Zie wel op tegen de komende weken, maar ja, het hoort erbij...
Voel ook nog niets hoor ! Ietsjes meer moe (zoals nu, zou wel een dutje kunnen doen) en wat steekjes in mijn liezen. Valt mij wel op dat ik eerder wakker ben sochtends. Maar geen zere borsten, geen misselijkheid, geen puistjes....
nou ik heb te hart geschreeuwd dat ik ook nergens last van had..elke ochtend voel ik me zo naar een beetje misselijk gevoel en een gevoel van flauwvallen. ik moet van aardigheid maar een beschuitje eten want brood krijg ik er niet meer in...jeetje hee ik ben nu echt zo beroerd dus meiden..misschien krijgen jullie het ook nog wel, en misschien ook niet..ik zou zeggen: geniet ervan dat je nog nergens last van heb..tijden kunnen snel veranderen..
Ik ken je gevoel maar het zegt gelukkig helemaal niks.. ik heb eigenlijk bijna geen symptomen gehad sinds ik zwanger ben.. wat ik had was maar ligt aanwezig.. en ben nog steeds zwanger van een mannetje en alles gaat goed!!
Ik had ook helemaal nergens last van. Ik dacht altijd dat ik het simpelweg zou weten als ik zwanger was, maar nee hoor. De positieve test kwam destijds als een grote verrassing Het enige wat ik mij kan bedenken is dat mijn borsten warm en zwaarder aanvoelden dan anders. Verder was ik niet moe, niet misselijk, niet emotioneel...niks eigenlijk. Ik had echt een topzwangerschap, had zelfs veel meer energie dan normaal Heerlijk!
Hihihi, nou voor de dames die nu ook nog niets merken.... Het kan nog komen, pffff En geloof me, als je misselijk bent denk je met weemoed terug aan de dagen dat je nog geen klachten had, hahaha.....