Dan hoop ik dat je een hele positieve zwangerschapstest hebt dit weekend moppie! Poehh.. wachten duurt af en toe wel lang hoor. Mijn voorgevoel zegt me dat er de bloedtest negatief zal zijn. Hoewel ik die rare kwaaltjes wel blijf houden. Het enigste voordeel is van mijn rommelde darmen, is dat ik eindelijk makkelijk naar het toilet kan! Normaal heb ik een spastische darm, en sinds 1.5 week heb ik geen last van obstipatie.
Ik ben de eerste keer zwanger geraakt door de pil heen (was hem niet eens vergeten ofsow) Ik had in die periode veel stress/drukte om me heen. In november 2009 was net de mexicaanse griepperiode en collega's om me heen vielen bij bosjes om daardoor maakte ik weken van 45uur om iedereen maar te vervangen. Ook waren we thuis volop bezig met onze trouwplannen en waren we nog dingen in en om het husi aan het verbouwen. In die periode was ik ook 2dagen overtijd . Ik heb toen getest om het gewoon uit te sluiten, want ja ik was aan de pil dus het kon toch niet?!?! Maar toch een positieve test in onze handen. En als ik achteraf de "symptonen" bekijk past het daar ook wel bij: moe, 3dagen misselijkachtachtig . Maarja ik heb aldoor gedacht dat ik gewoon de volgende was die ziek zou worden. Wij waren er dus ook totaal niet mee bezig en het kwam ons ook niet echt financieel handig uit maar we waren toch ook zo ongelooflijk blij! xx
Ik heb net de uitslag van m'n bloedtest te horen gekregen. De uitslag was negatief, ik ben dus niet zwanger. Aan de ene kant ben ik wel gerust gesteld. Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben, en dan m'n lichaam gewoon even raar heeft gedaan. We stoppen nu even met de pil, om mijn normale menstruatie af te wachten. Dat vind ik wel zo prettig nu. Er is geen directe oorzaak waarom mijn menstruatie uitbleef, maar het kan dus geen kwaad.