2 dagen overtijd , negatieve test! ik word gek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1979kik, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi meiden

Kan iemand me helpen.
    Ik had normaal 14 augustus savonds mijn duvels moeten krijgen, nu op 16 augustus nog steeds niets te zien.
    Daarenboven weet ik zeker dat ik op 31 juli mijn eisprong heb gehad aangezien deze is opgewekt via een spuitje pregnyl..
    BOvendien ben ik nog nooit overtijd geweest, zowel zonder pregnyl als vorige maand met pregnyl..
    Deze morgen deed ik een test maar niets, zelfs geen vage test.
    Ik had vorige week symptomen voor ongesteldheid(pijnlijke borsten, ongipijn, witverlies) maar dat is allemaal gestopt rond de NOD.
    MIjn borsten zijn minder pijnlijk maar lijken wel groter en steviger.
    Af en toe nog ongipijn maar veel meer in de vorm van steken en voornamelijk rechts. Kwerd er deze nacht van wakker zo pijnlijk , ik dacht die gaan erdoor komen, maar niets..
    Ik heb af en toe een heel klein veegje beigeverlies op mijn wcpapier maar voornamelijk is het daar beneden euh vrij droog.
    Ik kan aan niets anders meer denken...het is al zo slopend na 9 rondes als dit nu uiteindelijk toch vals alarm blijk te zijn, ga ik toch eens goed janken.
    Zijn er hier meiden die hetzelfde hadden en, ondanks de negatieve test rond NOD, toch zwanger bleken te zijn?
    dikke knuffel

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik moest op 9 augustus ongesteld worden maar werd dit niet. Daarom 10 en 11 augustus getest maar negatief. De testen bleven echt maagdelijk wit ( op controle streep na). Gister toch nog maar een keer getest want was nog steeds niet ongesteld en toen wel een positieve test en vanochtend ook weer ( voor foto zie album).
    Verder heb ik rond nod wel klachten gehad zoals krampjes en rugpijn maar dit was na de 9e ook over.
    Ik hoop voor jou dat het bij jou ook zo gaat. Veel succes in ieder geval.

3. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Bedankt Majel!
    Nu maar hopen dat onze verhalen hetzelfde lopen :)
    Raar is dat ik me bij momenten ijl in men hoofd voel, alsof er even een kortsluiting is, raar allemaal.
    Maar heb ook zoveel schrik dat het weer niets gaat zijn, na 9 rondes ben je zo negatief ingesteld, ik toch..
    En het beeld van een test met één streep ben ik nogal beu, heb ik al veel gezien ;)
    xx

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat kan ik me voorstellen dat je na 9 rondes toch wel eens positief wil testen. Ik zou het over 2 dagen nog eens proberen misschien heb je dan wat meer hormonen aangemaakt. Zal in ieder geval voor je duimen.

5. chicki

chicki Nieuw lid

31 aug 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit met precies hetzelfde probleem! Ik had de 30ste ongesteld moeten worden maar er kwam niets en ik ben dus nog steeds niet ongesteld vanochtend getest maar deze was negatief...

Ik heb wel al 1.5 week ofzo last van me liezen en sinds 3 a 4 dagen last van helemaal onderin me buik maar echt geen ongesteldheids pijn!

Ook heb ik al twee weken last van boeren en winderigheid (sorry voor de vieze taal) maar dit schijnen ook symptomen te zijn en aangezien ik bijna tot nooit last heb van boeren vind ik het allemaal erg vaag....

Ik ga zondag denk ik nog maar een keertje testen....

Weet jij al wat meer? kik??....

Greets

Deel Deze Pagina