Piek geweest of doortesten (met foto)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by naatje218, May 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatje218

naatje218 Actief lid

Jul 21, 2007
    259
    0
    0
    Even de zoveelste vraag over ovu testen (sorry).. Ik heb ze altijd van sensitest en nu van zwanger en kids en deze geven de teststreep langer aan als de sensitest. Die was vaak heeeel vaag, duidelijk en knal en dan weer duidelijk en vaag..

Maar ik heb hele lange cyclussen (zie handtekening) en nu volgens de ovu test zou ik een cyclus hebben van 28 dagen.. Zou heeel mooi zijn natuurlijk. Ik denk dag 13 positief. We hebben dag 12-13-14 geklusd en gaan dag 16 ook klussen als extra..

Graag jullie mening, door testen of stoppen en uitgaan van dag 13 positief?

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hoi Naatje

Op basis van dit rijtje zeg ik inderdaad dag 13..
    Dan zou je met klussen dus hartstikke mooi zitten :D
    Test je wel door voor de zekerheid?

Ik zit met hetzelfde probleem, wil je ook even bij mij kijken?
    Dit is mijn eerste maand met testen van Zwanger&Kids en ik kom er niet helemaal uit.
    Ik heb een regelmatige cyclus van 28/29 dagen en verwacht mijn eisprong theoretisch morgen. Ik ben deze maand eens vroeg begonnen met testen. Zie jij er een positieve tussen?
    Ik test gewoon door..misschien een laat ei deze maand..

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb er ook nog een close up van die van 9 mei bij gedaan..
    Dat is degene die er voor mij uitspringt..

4. naatje218

naatje218 Actief lid

Jul 21, 2007
    259
    0
    0
    Hoi, bij jou denk ik 12 mei maar kan het moeilijk zien? Welke cd is dat en zit je nu?

Groetjes naatje

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dat zou dan CD 12 zijn en ik zit nu op CD14 Ben precies op 1 mei ong geworden dus het loopt gelijk met de datum :D

Ik heb er voor de zekerheid nog een duidelijkere foto van 12 mei bij gedaan.

Fijn dat je even meekijkt. Ik voel me toch een muts. Altijd gedacht dat ik cd 14/15 mijn ei zou hebben. Wie weet klus ik er al maanden naast..

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    volgens mij is de test van 13 positief naatje!

7. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Naatje lijkt dat dag 13 inderdaad positief was maar ik zou voor de zekerheid nog even doortesten.

Lizzy ik denk dat jouw ei nog moet komen.

Succes allebei.

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Oeps.. foto vergeten... zucht

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Thanks Juultje.
    Ik blijf wel gewoon doortesten en dan maar afwachten of we nog een knaller tegenkomen..

10. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    En inmiddels je knaller gevonden?

11. happymama

happymama Niet meer actief

nou lijkt mij duidelijk dat t 13 was ....

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Juultje:
    Ik heb uiteindelijk waarschijnlijk afgelopen zondag mijn eisprong gehad (15 mei). Hier een foto van de test van 12 en die van 15 mei... Nou zeg het maar haha..De test van gister was echt negatief.
    Overigens heb ik de foto van 5 mei ook bijgevoegd.
    Ik stap in het vervolg weer over op testen van testpoint. Ik heb het gevoel dat deze testen me alleen maar onzeker maken.

Hier eerst de test van 5 mei

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

En dit zijn die van 12 en 15 mei..

14. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik vind ze nog negatief hoor Lizzy ?
    M.i. zijn ze nog niet zo donker/duidelijk als de C-streep...
    Zijn ook smaller...

15. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik weet het, 2 andere vriendinnen van mij gebruikten deze testen allebei en bij hen werd de streep ook niet donkerder. Zij zeiden dat het echt per persoon verschilt. Beiden zijn nu zwanger overigens :D

Maar mijn testen zijn het niet. Op basis van iewitachtig slijm en de steken die ik herken ga ik er vanuit dat mijn eisprong zondag was. Ik test gewoon door, ik maak ze wel op.
    Maar de volgende maanden gebruik ik gewoon weer de testen die ik normaal gesproken ook had.

Share This Page