Ik zie een heeeeel maar dan ook heel licht plusje......... Over paar dagen weer testen misschien wordt die dan donkerde
Ik had zondag en maandag een heeeel licht positieve KV 2 voor 5 euro test. Dacht vanmorgen, ik ga deze eens proberen.. Mijn cyclus varieert tussen de 40 en 60 dagen, kan daar niet echt iets van zeggen n dus... Het is een kwestie van testen en testen
Zie wel licht een plusje.... Spannend! Nog even doorgaan met testen. Hier hetzelfde heel tuurstreepje op kv 2v5 en etos test ook een mini streepje. Hoop dat ie bij jou snel donkerder wordt!
Ik zie ook een pennestreep helaas... Heb je ook een foto van je Kruidvat 2 voor 5 euro die je gisteren had gedaan of had je die al eens gepost? Persoonlijk houd ik niet van plustesten vanwege die pennestrepen die vaak ontstaan op die dingen wat veelal negatief betekent en een hoop onduidelijkheid schept.
Het is misschien niet goed te zien, maar het is net zo dik als het controle streepje.. Alleen is hij echt heel licht... Morgenochtend maar weer eens een KV 2 voor 5 euro doen... Ben benieuwd..
Ik zie het ook hoor, volgens mij is hij positief. Ben benieuwd naar een volgende test. Succes, ik kijk weer mee! Groetjes Melanie
Ik heb een licht streepje op de KV 2 voor 5 euro test. Heel licht.. Maaaaaaaaar.. nu heb ik vanmorgen wat bloedverlies gehad.. Het is helderrood bloed.. Het is niet veel gelukkig, maar wel helderrood. Het kan nu natuurlijk 2 kanten op gaan.. Of het is een innestelingsbloeding.. Of ik ben ongesteld geworden. Beide stellen me stiekem een beetje gerust. Ik heb zo'n ontzettend onregelmatige cyclus en als ik nu ongesteld ben geworden, kan ik weer met goede moed verder naar een volgende maand.. Wat ook nog kan is dat het een vroege miskraam is. Als dat zo is, mag ik deze dag dam toch rekenen als eerste dag van mijn nieuwe cyclus? Hou jullie op de hoogte! Kan jullie wel zeggen, als ik werkelijk ongesteld ben geworden, heeft mijn lichaam me echt echt heeeeeel erg voor de gek gehouden.. En de testen ook! Dank jullie voor alle reacties!!!
Hierbij mijn testje van vanmorgen.. Hij is helaas niet zo duidelijk.. In het echt zie je hem iets beter.. Er staat dus een licht roze streepje, als ik me hem niet in beeld Dat kan ook nog hoor, haha!!!! Hij stond er na 5 minuutjes ongeveer...
ik zie ook heeeel licht iets, maar weet ook niet goed of ik t echt zie of keihard voor je mee hoop dat ie er staat