@crol, klinkt niet onlogisch maar klopt dus niet altijd @marriedgirl Dat heb ik precies ook! Geen idee hoe lang mijn luteale fase is aangezien ik het moment van mijn ei sprong gemist heb...
Ik heb trouwens ook lage rugpijn, meestal kondigt dat toch wel een menstruatie aan, maar vooralsnog geen menstruatiekrampen, puistjes of bruine afscheiding. Heel vreemd allemaal.
Hoi dames, Ik kom even inbreken hihi... Mijn cyclus is deze maand ook anders! Ik heb al een jaar lang, als het niet langer is een regelmatige cyclus van 33/34 dagen. Mijn eisprong meestal op dag 20, maar deze cyclus heb ik hem al op dag 17 gehad!! Ik heb sinds dag 20 ook lichte steekjes in mijn onderbuik en pijn in m'n onderrug!! Maar moet ik nu uitgaan van mijn oude cyclus? Ik weet zeker dat ik op dag 17 mij ei had want ik verloor cervix slijm! Maar op dag 20 wel een slijmsliert! Maar volgens de ovutest geen eisprong!! Ik moet nog eventjes wachten in spanning..... Jullie ook succes!! Hopelijk allemaal posi testjes!!!
Nou ik ben dus vanochtend ongesteld wakker geworden BALEN!!!! Heb dus een cyclus gehad van 31 dagen maar ongesteld geworden op 16 DPO. Dus het is wel echt verschillend per persoon... Ik weet zeker dat ik me ei toen heb gehad vanwege follikel meting en pregnyl! Dus heb het niet mis Op naar de volgende ronde dan maar!!! x
Mijn ervaring is dat vage klachten en wegblijvende menstruatie 9 van de 10 keer een menstruatie word.... helaas.... Ik denk dat als je echt zwanger bent je dat wel op 1 of andere manier voelt.
heey tammaday, jaa ik ben van plan om er tog zeker nog ff een 1 ofzo tussen te laten zitten ik weet dat het lang klinkt maar gewoon voor de zekerheid kan misschien dat me menstruatie wat langer wegblijft ofzo deze maand, & sory voor late reactie hihih. @Klein Proficiat meid onzettend leuk hihih.
Vandaag niet getest, dus ga morgenvroeg weer eentje wagen. Morgen een lange werkdag, dus ga dinsdag bellen als ik dan nog steeds niet weet waar ik aan toe ben. Heb ergens nog steeds hoop....die zeurende buikpijn en pijn in liezen en heupen moet toch ergens goed voor zijn?!
Hier inmiddels vier dagen over tijd, test vanmorgen wederom negatief. Ha gebeld, advies gekregen om het los te laten en dat dan waarschijnlijk de menstruatie wel op gang zal komen.... Maar ik voel me toch zo zwanger! Frustrerend... In ieder geval afwachten tot het weekend, mocht er dan nog steeds geen menstruatie zijn opnieuw contact opnemen..
Ik ben 3 dagen over tijd en ook nog steeds negatieve testen. Heb 2 sept een afspraak bij de gynaecoloog. Duurt helaas nog ff dus hoop nog steeds op een positieve test.