Kunnen we weer verder kletsen Link naar het oude topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/536201-eerste-ronde.html
Haha fijn Mariah! Kan je eindelijk uitrusten. Hier vanacht echt beroerd geweest, ben nog steeds niet lekker. Maar goed zie wel hoe lang ik het trek op mn werk. Werkse dames!
Balen Pricil! Hopelijk geen griep? Beterschap! Hoor weer veel mensen snotteren op het moment. Vorige week nog boos geweest op mijn cliënt. Doet ze de deur open met der ochtendjas aan en zakdoek onder der neus. Loopt alleen maar te snotteren en te hoesten. Heb gezegd dat als ze zo is dat ze moet afbellen. Kan niet het risico lopen dat ze mij gaat aansteken. Snap niet dat sommige mensen zo'n plaat voor hun hoofd hebben dat ze dat niet kunnen begrijpen.
Thanks voor t openen! Lukte mij gisterenavond niet meer op mobiel. Yes mariah dat is fijn een blijvende smiley! Goed gebruik van maken! En hoop dat dit jullie rondes zijn meiden! Priscil werk ze, hoop dat je het trekt vandaag. Word net fijn wakker gemaakt door mijn vriend.. Hond heeft een stekker/snoer te grazen genomen.. overal stukjes draad enz. Dus kon fijn al om 7 uur staan stofzuigen. Nu nog maar ff rustig liggen. En dan straks gezellig op visite bij een vriendin en haar kleintje van nu 5 weekjes alweer.
Fijn Mariah! Bah al dat gesnotter vriend was ook niet lekker hele dag te snotteren, ik heb er nog geen kast van gelukkig. Niks gehoord van de suikertest dus ga er vanuit dat t goed is. Ben op me eten aan leten, en ben iets afgevallen even de rem erop. Heb vooral na 20uur honger en neem nu maar wat wortels ipv snoepen. Wat een weer hè worst er helemaal vrolijk van lekker genieten in de tuin.
Hopen maar dat het aanpassen van het eten werkt Liesje! Voel je je wel beter? Minder aan het drinken?
Ja drinken valt wel mee. En tot nu toe geen last meer van een te lage bloeddruk. Deze week veel op dezelfde groep gewerkt dus dag is fijn. Even aankijken en aftellen tot half mei.
Joepie Mariahh! Fijn klussen! Tika, ik heb geen idee of de acapunctuur wat doet. Voel me niet e ht anders. Heb alleen het idee dat mijn lijf wat rustiger is. Minder heftige pijn bij mijn ei en daarna minder plopjes, steekjes en krampjes in mijn baarmoeder. Voelt nu gewoon rustig aan. Ben eigenlijk ook wel rustig eronder deze keer. Maandag of dinsdag weet ik wat meer mocht ik dan nog niet ongi zijn dan kan ik gaan stressen en naar de winkel racen voor een test haha. Hoi, heb het ff gemist denk ik maar waarom gaan we naar een nieuwe topic?
He dames.. Vanochtend weer naar huis gegaan. Jeetje, ben denk ik nog nooit zo lang ziek geweest!! Nog steeds laat van droge hoest, en beetje last van het slikken maar voel me eindelijk weer wat beter.. Het is gelukkig ook pracht weer dus ga straks na weken weer even buiten lopen/boodschapjes doen.. Hoe gaat het hier met iedereen. Liva, hoe voel Je je? Mariah, vanavond nog gezellig maken en dan weet je in elk geval dat je er alles aan hebt gedaan.. Vanes, we gaan na nieuw topic omdat je Max 5000 berichten in 1 onderwerp mag plaatsen en we kletsen teveel dus daar zaten we bijna aan! Hoop echt dat je snel goed nieuws hebt! Je kan volgende week al testen toch? Priscill, hoop voor jou ook dat je snel volgt. Beeb, lijkt me vervelend zo een client die zo ziek is, voor je het weet steekt ze je aan en das idd geen pretje Even een vraagje, wanneer zijn jullie gestopt met foliumzuur slikken? Ik zit overmorgen op tien weken. Doorgaan tot 12 weken? Of hebben jullie langer geslikt?
Vanesje, omdat er in een topic maar 5000 berichten geplaatst kunnen worden en daar zaten wij al bijna aan! Zoveel gekletst de afgelopen tijd Yankee, vervelend dat je zo ziek bent. Rustig dagje van maken. Toen ik een positieve test in handen had ben ik een multivitamine gaan slikken voor zwangere vrouwen. Daar zit ook foliumzuur in. Kan verder geen kwaad dus je kan het slikken zolang als dat jij prettig vindt.
Ah vandaar, jeetje al zoveel gekletst haha. Ja ik kan bijna testen yankee, maandag of dinsdag denk ik te gaan testen.
Door de acupunctuur kun je ook echt rustiger worden dat is heel fijn altijd. Tenminste ik heb dat. Hoop echt dat het wat voor je heeft gedaan Vanesje! Als kindjes trouwens in stuit liggen had mijn acupuncturist gezegd dat je daar moxa behandelingen voor had. (Je gaat dan met een soort van brandende geurstok langs je tenen 10 dagen lang en daardoor kan het kindje nog gaan draaien) Dit ga ik zeker proberen mocht dit het geval zijn! Hier gestopt met foliumzuur zodra ik wist dat ik zwanger was. En toen meteen over gegaan op de multivitamine. (zelfde als Beeb eigenlijk) Ik gebruik nog steeds die van de kruidvat, is niet zo belachelijk duur als die van bij davitamon mama. Fijn dat je je weer beter voelt en lekker thuis bent nu Yankee. Vriend inmiddels ook weer thuis? Fijn dat het waarschijnlijk geen suiker is Liesje. En dat je door er goed zelf op te letten al veel van merkt! Net op visite geweest bij vriendin en haar kleintje (5 weken). Zo'n formaatje heb ik gewoon ook al bijna in mijn handen. Toch wel spannend en heel erg leuk zo als ik daar aan denk hoor
Ja wil vandaag en morgen nog maar even klussen pff zijn al vanaf zondag aan de klus na morgen maar ff paar dagen pauze haha Spannend vanesje alweer bijna testen! Ik duim voor je! Yankee fijn weer lekker thuis, hopelijk knap je snel weer helemaal op! 10 weken alweer tjeej wat gaat het hard! Veel plezier vanmiddag tika!
Ja, ik slik Davitamon compleet mama (incl foliumzuur) Al vanaf het begin (voor ik zwanger was) maar ja ik koop dan nog 1 pakje en daarna zie k het wel Ja manlief inmiddels terug. Net even bij de eendjes wezen kijken.. Wel leuk dat straks met de kleine te kunnen doen Mammadoe is lang niet actief geweest!
Als er al foliumzuur in de multivitamine zit dan hoef je niet nog los foliumzuur te slikken. Dan krijg je al voldoende binnen Spannende dagen weer met de meiden op het wachtbankje! Hopelijk allemaal een mooie test!