Hallo, Ik heb een nieuw onderwerp geopend zwanger worden van een 2e kindje. Het lijkt me leuk om te kletsen met andere vrouwen die graag zwanger willen worden van een 2e kindje. Mijn eerste kindje is een half jaar en ben deze maand weer begonnen dus ben erg benieuwd. Zondag NOD. Ben benieuwd naar jullie!
Hoi Narci, Leuk, wij zijn ook net begonnen voor ons tweede kindje. In december mijn spiraal laten verwijderen en vanaf januari begonnen. Helaas nog geen resultaat! haha Ik heb volgende week mijn nod. Spannend dus. Moet wel zeggen dat ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn
Hoi Hoi, Ook hier bezig voor een tweede kindje.. Eind januari spiraal eruit laten halen maar ook nog geen resultaat. Sterker nog; nog geen zw test kunnen doen. Ik word de laatste 2 rondes, 8 dagen na mijn eisprong al ongesteld.. Pff en dat baart me zorgen... Dan maar lekker genieten van onze kleine man van 1.5!!
Hoi! Ik ben afgelopen maand gestopt met de pil. Spannend weer! we wachten nog wel even tot juli voordat we er echt actief voor gaan. Ik hoop dan een vast contract te krijgen, dat geeft net even iets meer zekerheid. Ik klets graag mee!
Hier vanaf begin januari zitten nu in ronde 3 volgende week mijn nod.. Ons zoontje is net twee weken 2 jaar..
Hey! Ook wij gaan voor onze tweede. Januari gestopt met de pil, helaas nog steeds aan t wachten op eerste ongesteldheid, ondertussen al 83 dagen. Baal d'r behoorlijk van. We hebben door allerlei omstandigheden al wat langer gewacht met voor een tweede gaan, en nu werkt m'n lichaam nog niet echt mee. Maar goed, aan d'r andere kant, pas 3 maanden gestopt. Geduld is soms moeilijk he 😉 Onze dochter is trouwens 2,5
Wij gaan ook voor de 2e. 23 maart spiraal laten verwijderen (vlak na soort van mestruatie) Nu dus lekker aan het klussen en vooral nu ik in me eisprong zit!
Hoi, ik probeer er ook idd niet teveel mee bezig te zijn al vindt ik het natuurlijk wel weer spannend. Ik heb wel na m'n vorige bevalling meteen een goede cyclus, altijd precies 32 dagen door m'n borstvoeding heen, maar dat wil ook niet altijd iets zeggen natuurlijk. (Heb geen anticonceptie gebruikt) Ben ook weer wel erg benieuwd hoe de 2e zwangerschap zal zijn. Bij de eerste heb ik weinig kwaaltjes gehad. En jullie?
Onze dochter is nu 16 maanden. Van haar was ik vlot zwanger, en heb weinig kwaaltjes gehad! Aan het begin heel moe. Aan het einde last van maagzuur, maar mocht echt niet klagen. En jullie? Hoop dat een volgende zwangerschap, als dat ons gegund is, ook zonder teveel klachten zal verlopen. Nu heb je natuurlijk al wel een kindje rondlopen, lijkt me wel zwaarder! Hoe zien jullie dat?
Wat leuk dat er zoveel zijn die net beginnen voor een 2de, en uiteraard ook sommige gelijkenis met spiraal. Ik had nog niet verteld dat ik een dochtertje heb van bijna 2. (over een week). ik denk dat het wel lastiger word, maar ook wel mee denk te vallen want dan zal sowieso mijn dochter al weer een stuk zelfstandiger zijn denk ik. Zullen we zo'n lijst maken met wanneer de nod zijn van iedereen? Liefs!!
Hallo dames! Mag ik ook gezellig met jullie mee kletsen? Ik heb een dochtertje van 15 maanden en wij willen ook graag een tweede kindje erbij. De eerste zwangerschap is helaas uitgelopen op een niet levensvatbaar kindje, maar uit de tweede zwangerschap is onze prachtige meid geboren! We zouden graag een broertje of zusje voor haar willen Ik ben vorig jaar augustus gestopt met borstvoeding en sindsdien redelijk normale cyclus van 25-33 dagen. Maar vorige maand een uitschieter van 45 dagen Hopelijk deze ronde niet zo lang! Ik ben er sinds een maand of 2 weer wat meer mee bezig, maar toch nog niet zo obsessief als bij de eerste twee zwangerschappen Ik ben blij dat we uberhaupt een gezonde dochter hebben mogen krijgen, maar de kriebels voor een tweede worden wel weer groter merk ik!! Leuk om verhalen uit te wisselen! Mijn NOD is redelijk onvoorspelbaar, maar het is prima als jullie de lijst willen maken (en bijhouden ) Liefs!
Wij ook! alleen Ik kan niet zoveel reageren denk Ik, als het zo snel gaat. Wij hebben een kindje van 14 maand maar ik geef Nog bv en Nog geen cyclus. Wij beginnen in mei Ik was de eerste keer snel zwanger, nu verwacht ik er langer over te doen
Wij zijn vorige maand begonnen voor een tweede, het heeft voor onze zoon 2 jaar geduurd boor het raak was dus hopelijk gaat het nu sneller! Heb een goede zwangerschap gehad, alleen veel last van m'n bekken gehad, dus ik ben benieuwd hoe een volgende zwangerschap zal zijn... Ik kan niet wachten, vind zwanger worden en zijn een hele bijzondere periode!
Ik was de vorige keer meteen zwanger. Maar verwacht dat nu niet te zijn. Weet ook niet wanneer me nod is gok 23 april..... Ben namelijk nog niet ongesteld geweest. Ons meisje is inmiddels alweer 2,5 en had van haar een goede zwangerschap en bevalling. Wel getwijfeld voor nog een 2e maar mijn wens is toch te groot
Wij gaan ook voor een tweede. Onze zoon is 15 maanden en ik heb 7 februari de laatste pil geslikt. Nu nog aan het wachten op een echte menstruatie. Wachten is moeilijk hihi. De vorige zwangerschap was af en toe best zwaar. Geestelijk, maar ook lichamelijk. Ik had extreem veel harde buiken (en al heel vroeg) en kon niet bewegen zonder buikpijn. De bevalling verliep ook niet helemaal zoals het hoorde, dus de eerste weken heb ik niet kunnen genieten. En tooooch...is het het mooiste wat me ooit is overkomen en ik kan niet wachten op de volgende .
Zwangerschap lijkt mij heel zwaar. Eerste zwangerschap verliep voor m'n dochter prima, maar voor mij was het behoorlijk pittig. Al redelijk snel aangepast werk en gedeeltelijke ziektewet. Vond het zwanger zijn ook totaal niet leuk, maar heb t graag over voor nog zo'n klein hummeltje! Best leuk om een lijstje met NOD bij te houden, kan dan voor mij nog ??? Staan 😉
Ik weet niet zo goed hoe mijn natuurlijke cyclus is, dus ga maar even uit van het gemiddelde; 20 april NOD. Ik vond zwanger zijn juist heerlijk, het getrappel in mijn buik kon ik geen genoeg van krijgen... tuurlijk was ik het de laatste weken wel zat. Ben van onze dochter ook pas bevallen met 41.3 weken. Na die 40 weken leken de dagen wel eeuwig te duren!
** NOD ** Engeltj; 2e kindje, 3 Ronde - 12-04 Nod Yessie26; 2e kindje, ? Ronde - 20-04 Nod Mawaikee; 2e kindje, ? Ronde - ? DragonBerry; 2e kindje, ? Ronde - 23-04 Nod *♡* ZWANGER *♡* - Iedereen die erbij wil quote en dan jezelf toevoegen. Wist van de rest de Nod niet. Gezellig
Wat leuk zo'n druk groepje! Ik voeg me bij jullie. Ik heb een dochter van 1,5 jaar. Bij haar duurde het 10 maanden voor ik zwanger was. Hopelijk gaat het nu sneller. Ik heb sinds bevalling geen pil, spiraal oid gebruikt. Wilde al snel voor een 2e maar kon niet ivm studie. Vanaf deze maand zou het kunnen, ben namelijk in december klaar, dus nu letten we niet meer op. Ik hoop er idd ook niet teveel mee bezig te zijn maar ben er bang voor haha. Mijn eerste zwangerschap was prima. Niks te klagen. Heb genoten en mis het ook heel erg. Zou het super vinden om weer zwanger te zijn al lijkt het me ook wel zwaar met een kind wat al je aandacht al vraagt en druk straks 2 kinderen.